Gå til innhold

Dere som er lett overvektige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde med dere selv og har godt selvbilde? Kan dere gå kliss nakne når mannen ser på f.eks?

Jeg er biiiittelitt over grensa for min normalvekt, og jeg har så mye issues med meg selv. Vet ikke hvordan jeg skal klare å gi meg selv lott bedre selvbilde. Mannen skal ha det da, han prøver så godt han kan og si at jeg er fin pg alt det der, men det er noe med det... Når man ikke klarer å se det selv. 

Nå skal det sies, jeg har aldri vært fornøyd med meg selv. Jeg har vært kraftig undervektig, men til og med da var jeg ikke fornøyd og syntes jeg hadde for mye fett her og der. Ikke har jeg hatt spiseforstyrrelsene heller. Er det noe galt med hjernen min??

Anonymkode: 3348c...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ca 7 kilo unna i hht det jeg ønsker og 4 kilo unna å være normalvektig. Jeg kan gå kliss naken foran mannen ja, men er ikke så glad i bikini. Har gått ned mye flere ganger og har 3 barn så kroppen min er overhodet ikke noe pen! Men mannen er fornøyd han

Anonymkode: 45933...0e5

Skrevet

Jeg er ikke bare litt overvektig, men ganske (ca 20 kg). Går likevel naken foran mannen min uten problem, han liker meg som jeg er:) Men jeg reiser aldri i svømmehallen, det skammer jeg meg for mye til. På ferie går det greit da, tenker at folk ikke kjenner meg der...

Anonymkode: 5c76f...13c

Skrevet

Har født tre barn og er rundt 20 kg overvektig.. min mann elsker kroppen min! Han er bokstavelig talt helt vill etter den. Og ja jeg går kliss naken daglig og vi sover naken begge to 💞

Anonymkode: 39d77...09a

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå skal det sies, jeg har aldri vært fornøyd med meg selv. Jeg har vært kraftig undervektig, men til og med da var jeg ikke fornøyd og syntes jeg hadde for mye fett her og der. Ikke har jeg hatt spiseforstyrrelsene heller. Er det noe galt med hjernen min??

Dette viser for meg, ganske tydelig, at du har en form for spiseforstyrrelse eller forvrengt selvbilde. Har du snakket med noen om dette? Legen din eller psykolog/psyk. sykepleier, for eks? 

Du kan selvfølgelig komme dit at du er fornøyd med deg selv, kjære deg, men du vil trenge hjelp for å finne en sunnere måte å tenke på og se deg selv på. Jeg håper du tar dette seriøst og snakker med legen din så du kan få det bedre med deg selv.

Anonymkode: 6ec1c...4cb

Skrevet

Jeg er 10-12 kg i pluss. Jeg er ikke redd for å vise meg naken for mannen, i badetøy eller om en valk skulle vises her og der. 

Jeg får komplimenter for hvordan jeg kler meg, også at jeg er sexy, selvom armene er litt ekstra polstret og lårene gnisser litt. 

Jeg har en veldig rak holdning og tror jeg bærer egen kropp med stolthet. 

Jeg skulle gjerne gått ned, men det er mest fra et helseperspektiv. Jeg merker på ryggen at buken er for tung. 

Jeg er bevisst at jeg har litt ekstra og er nøye på klær, men det betyr ikke at ikke kan ha kroppsnært eller figursydd, handler om stoff og snitt. 

Anonymkode: bb27a...508

Skrevet
På 14. juni 2017 den 22.47, Anonym bruker skrev:

Er dere fornøyde med dere selv og har godt selvbilde? Kan dere gå kliss nakne når mannen ser på f.eks?

Jeg er biiiittelitt over grensa for min normalvekt, og jeg har så mye issues med meg selv. Vet ikke hvordan jeg skal klare å gi meg selv lott bedre selvbilde. Mannen skal ha det da, han prøver så godt han kan og si at jeg er fin pg alt det der, men det er noe med det... Når man ikke klarer å se det selv. 

Tja, galt og galt. Ja, vrangforestillingene sitter jo på et vis i hjernen din, og det samme gjør selvfølelsen. Og det er de tinga du må jobbe med. Ikke kroppen.

Anonymkode: 18b42...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...