Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg hater han virkelig. Føler avsky når jeg ser på han. Vi har vært gjennom mye. Jeg og barna var på krisesenter en periode for 4 år siden. Eneste grunnen til at jeg ikke klarer å gå, er barnet. Tanken på å ikke se henne daglig... Mannen har aldri gjort noe med hemne. Aldri levert og hentet i barnehagen, aldri tatt et stell, aldri kledd av og på. Han er aldri med oss i stua eller ute. Sitter på toaletter med pc og mobil. Om vi er samtidig i stua sitter han med mobil hele tiden. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Anonymkode: cee62...1d4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Jo, jeg tror du vet hva du vil med innlegget. Du har det jo helt uholdbart, du kjenner det jo på hele kroppen! Begynn å planlegge umiddelbart hvordan du kan bygge opp et liv uten ham. Gå for full omsorg for barnet ditt, prøv i alle fall. Du må ut - nå - og det er klinkende klart for alle som leser innlegget ditt, inkludert deg selv. Anonymkode: c684d...cf5
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Men du må ikke bo med ham. Det er heller ikke bra for barna dine å se foreldrene som har et så elendig forhold og at de daglig må forholde seg til en far som ignorerer dem og ikke bryr seg om dem. Fordi du har en egoistisk tanke om at du ikke greier å ikke se datteren din daglig så velger du å heller la henne vokse opp i et forferdelig dysfunksjonelt forhold. Så når hun blir voksen så velger hun en mann som gjør at hun også ender på krisesenteret. For det var jo slik mamma gjorde det, da må det vel være riktig... Det er det du lærer datteren din. Gå fra ham, det er forferdelig usunt for barna dine å bo i det hjemmet! Det er en form for omsorgssvikt fra din side. Anonymkode: c15ff...325
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, jeg tror du vet hva du vil med innlegget. Du har det jo helt uholdbart, du kjenner det jo på hele kroppen! Begynn å planlegge umiddelbart hvordan du kan bygge opp et liv uten ham. Gå for full omsorg for barnet ditt, prøv i alle fall. Du må ut - nå - og det er klinkende klart for alle som leser innlegget ditt, inkludert deg selv. Anonymkode: c684d...cf5 Hvordan kan jeg få full omsorg da? Anonymkode: cee62...1d4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan jeg få full omsorg da? Anonymkode: cee62...1d4 Du kan jo begynne med å høre om han faktisk vil ha noe omsorg. Hvis han aldri har stelt henne eller kledd på henne? Siden du har vært på krisesenter pga. ham, så regner jeg med at det skal gå greit å få full omsorg. Anonymkode: ba7b2...335
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan jo begynne med å høre om han faktisk vil ha noe omsorg. Hvis han aldri har stelt henne eller kledd på henne? Siden du har vært på krisesenter pga. ham, så regner jeg med at det skal gå greit å få full omsorg. Anonymkode: ba7b2...335 Vi gikk i terapi etter krisesenteret. Ting ble bedre. Jeg vet at om jeg går, så kommer han til å gjøre alt for å få barnet. Bare for å "straffe" meg. Anonymkode: cee62...1d4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi gikk i terapi etter krisesenteret. Ting ble bedre. Jeg vet at om jeg går, så kommer han til å gjøre alt for å få barnet. Bare for å "straffe" meg. Anonymkode: cee62...1d4 Da forslår jeg at du snakker med krisesenteret igjen. De kan gi deg råd om hvordan du skal loggføre ting, ta skjermbilder, bilder osv. For å styrke saken din. Og egentlig bør du bare flytte rett til krisesenteret. Du kan i alle fall ikke bli boende sammen med ham! Skjønner at det er utrolig tøft, men du må gjøre dette for barnet ditt. Anonymkode: ba7b2...335
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi gikk i terapi etter krisesenteret. Ting ble bedre. Jeg vet at om jeg går, så kommer han til å gjøre alt for å få barnet. Bare for å "straffe" meg. Anonymkode: cee62...1d4 Han truer deg til å bli, og han truer deg med barnet. Med hans historie så er dette en form for psykisk vold! Dette er virkelig ikke en god far. Tilbake til krisesenteret, der får du hjelp! Og når det ev. kommer til samvær så må du kreve at han får foreldreveiledning av barnevernet før han kan ha barnet siden han aldri har gjort noe som helst av daglig omsorg for barnet. Krisesenteret! Det er en grunn til at du startet denne tråden, og jeg er enig med hun over, jeg tror du også vet hvorfor - du vet at det å fortsette å bo med ham ikke er bra for deg og ikke bra for barna dine! Anonymkode: c15ff...325
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #9 Skrevet 15. juni 2017 Takk for svar. HI Anonymkode: cee62...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå