Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Hva var det du ønsket deg aller mest etter fødsel i gave, evt hva var det beste du fikk i gave etter å ha født? 😊 Anonymkode: 413b1...eb8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 https://m.mittnavnesmykke.com/Product.aspx?p=2746&gclid=CjwKEAjwvYPKBRCYr5GLgNCJ_jsSJABqwfw7xgQPDFJF5AdGcsXIDGejKIHFpKnrZwaL_u1ngaJV8BoCArvw_wcB&smt=404807,404807&tid=pla-85815370252&pid=110-01-414-08&t=1 Anonymkode: e2c85...96c
litekreativtbrukernavn Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Adams matkasse... Å slippe å tenke på middager/mat, og bare kunne finne det klart i kjøleskapet var gull 💜 Jada, spa og kremer og klær og date kveld med mannen var også fint, men i hverdagen med lite søvn var det de små praktiske tingene som betydde mest 😅
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, litekreativtbrukernavn skrev: Adams matkasse... Å slippe å tenke på middager/mat, og bare kunne finne det klart i kjøleskapet var gull 💜 Jada, spa og kremer og klær og date kveld med mannen var også fint, men i hverdagen med lite søvn var det de små praktiske tingene som betydde mest 😅 Wow. Fikk duikke alt det ? Fikk INGENTING til meg selv jeg. Verken da jeg fødte første eller andre! Anonymkode: e2c85...96c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Wow. Fikk duikke alt det ? Fikk INGENTING til meg selv jeg. Verken da jeg fødte første eller andre! Anonymkode: e2c85...96c Det skulle selvfølgelig stå: «wow. Fikk du alt det?» Anonymkode: e2c85...96c
Lolitalolita Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 Mamma har gitt meg penger øremerket meg selv. Det fikk hun av svigerfaren hennes og satte så pris på at hun gir det til meg også. Gull verdt! Ut over det så syns jeg heller man skal skjemme bort den vordende mor. Man blir gjerne tung, sliten og lei og da kan det være godt med en fotbehandling, ansiktsmassage, frisørtime eller noe annet som kan bidra til velvære på tampen. 😊
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 22 minutter siden, Lolitalolita skrev: Mamma har gitt meg penger øremerket meg selv. Det fikk hun av svigerfaren hennes og satte så pris på at hun gir det til meg også. Gull verdt! Ut over det så syns jeg heller man skal skjemme bort den vordende mor. Man blir gjerne tung, sliten og lei og da kan det være godt med en fotbehandling, ansiktsmassage, frisørtime eller noe annet som kan bidra til velvære på tampen. 😊 Må Være 1 års brukstid på det da. Jeg skulle gjerne gått til frisør,hudpleier og fotpleie men vanskelig med en baby på slep 😄 Anonymkode: d7307...041
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 - Jacobs trøfler (fra Meny) - Stor Camelbak-vannflaske - God dusjsåpe (jeg dusjet mye pga. svette, melk, blod, tårer ...) Anonymkode: aa197...21b
Lolitalolita Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må Være 1 års brukstid på det da. Jeg skulle gjerne gått til frisør,hudpleier og fotpleie men vanskelig med en baby på slep 😄 Anonymkode: d7307...041 Det var også derfor jeg skrev vordende mor, altså før man nedkommer 😉
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 Fikk smykke i hvitt gull fra min mor. Anonymkode: 06ed6...3f4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Wow. Fikk duikke alt det ? Fikk INGENTING til meg selv jeg. Verken da jeg fødte første eller andre! Anonymkode: e2c85...96c Fikk ikke Adams da... 😂 Men fikk både mamma-smykke, spa og en deilig amme genser jeg hadde ønsket meg av mannen min. (Han fikk noe Øl som sto klart i boden, og et goPro av meg). Og søsteren min ga meg kremer og annen "selvpleie" hun vet jeg ikke unner meg 😊 Så ja...fikk litt av hvert av mine to nærmeste. Anonymkode: ae44d...5ae
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 11 minutter siden, Lolitalolita skrev: Det var også derfor jeg skrev vordende mor, altså før man nedkommer 😉 Ja det gjorde du 🙈 jeg er i ammetåka og skumleser alt 😃 Anonymkode: d7307...041
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 Den beste gaven jeg fikk var at svigermor kom hjem til oss og laget middag. Vi var helt utslitt etter de første 3 dager uten søvn og det og komme hjem fra sykehuset til ferdig middag og at hun tok oppvasken og ryddet etterpå er det jeg satt aller mest pris på. Sjokoladen mannen kom med dagen etter fødsel var også veldig god 👍🏻 Anonymkode: bb1fd...9f7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #14 Skrevet 17. juni 2017 babyen som skal ha gave,ikke mor Anonymkode: fe3be...b64
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #15 Skrevet 17. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: babyen som skal ha gave,ikke mor Anonymkode: fe3be...b64 😂 ja, nei for hun fortjener jo ikke å bli gjort stas på siden hun ikke har gjort så mye de siste 9mnd Anonymkode: ae44d...5ae
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #16 Skrevet 17. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 ja, nei for hun fortjener jo ikke å bli gjort stas på siden hun ikke har gjort så mye de siste 9mnd Anonymkode: ae44d...5ae jeg synes det i alle fall er en uting at mor venter det. ventet ingenting når jeg fødte mine 5 og ikke fått noe heller, babyene det er viktig og gi ikke foreldrene,de har fått den største gaven av alle Anonymkode: fe3be...b64
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2017 #17 Skrevet 17. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg synes det i alle fall er en uting at mor venter det. ventet ingenting når jeg fødte mine 5 og ikke fått noe heller, babyene det er viktig og gi ikke foreldrene,de har fått den største gaven av alle Anonymkode: fe3be...b64 Forventet ikke noe jeg heller, men har vel en raus mann, venner og familie da som både ga masse til babyen men også fine ting til meg som jeg virkelig satte pris på 😊 Søsteren min fikk en diamant til forlovelsesringen for hvert barn av mannen sin, som et symbol, istedenfor "mammasmykke". Syntes det er helt nydelig gjort 💜😊 Hun har jo gitt barna liv og mannen etterkommere. Så litt har da vi mammaene bidratt med Anonymkode: ae44d...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå