Gå til innhold

Noen som har hatt abscess/halsbyll i halsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på apocillin først pga halsbetennelse med bakterier. Var frisk en dag etter kur så kom det tilbake. Da viste det seg å være abscess i halsen, men de tømte ikke noe, ble innlagt på sykehus for intravenøs antibiotikabehandling. Hadde et par dager med det så ble jeg sendt hjem med tabletter, to typer antibiotika. 

Idag er det akkurat en uke siden jeg var ferdig med den kuren og nå er halsen begynt igjen, fryser og er ikke i form. Er så lei! Det var snakk om å fjerne mandlene dersom dette kom tilbake. Noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: 92630...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mange halsbyller og alle har blitt tømt. Det er ikke gøy.

På to hadde jeg 7 innleggelser, 21 streptokokkinfeksjoner og gikk nærmest konstant på antibiotika. Da tok de mandlene mine. Har ikke hatt en infeksjon i halsen siden, helt nydelig!

Anonymkode: e19df...90c

Skrevet

Takk for svar. De burde nok tømt denne forrige gang, men det var helg og lite bemanning. Jeg får jo masse fravær på jobben pga dette, har arbeidshelg denne gang og det hadde jeg sist det skjedde også. Satt den ene natten på jobb med feber og et lite pustehull i halsen siden det var umulig å få gå hjem.

Klarer nesten ikke å snakke pga smerter, er ikke mellomrom mellom drøvel og mandel. Skal heldigvis til lege om en time. 

Anonymkode: 92630...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...