Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Har fått med meg diskusjoner der folk er misfornøyde med for mye fokus på William og for lite på Even iløpet av sesongen. Kunne vore morsomt å fått oversikt over hvor mye skjermtid som er brukt på de to. Tenker da Even og William siden de er kjæreste med hver sin tidligere hovedperson og siden Isak og Nora begge er nære venner med Sana. Noen som tar utfordringen eller som har formening om en av de får for mye fokus i forhold til den andre. Selv er jeg veldig fornøyd med sesongen. Og synes det et passe masse av alt. Eller forresten, kunne vore mer jente-chris og ho som hadde første sesongen. Anonymkode: dc618...c1b
februarprins2013 Skrevet 17. juni 2017 #2 Skrevet 17. juni 2017 Jeg synes ikke det jeg da, synes faktisk det er Noora som har fått altfor mye skjermtid.. tenker på at Chris som alltid har vert sanas bestevenn ,ble byttet ut med Noora denne sesongen,synes det var veldig unaturlig ,ikke fornøyd i hele tatt med denne sesongen, eneste grunnen jeg ser er pga jeg digger sana, Elsker Evak og Yousana, så var veldig fornøyd i går når de fikk over 15 minutter sammen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå