Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Hva er det som er så stas med katteører, store, blanke øyne, og liten snute på voksne mennesker? Det ser jo bare jalla ut, og finnes ikke søtt! Vær så snill og slutt. Anonymkode: 61971...c57
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 så enig!!! Anonymkode: 0d1b3...b60
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 I hear you, sista! Anonymkode: a3ce7...45b
Lolitalolita Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 😂 jeg hater filter! Og bruker det bevisst aldri. I år fikk vi forøvrig første søknad på sommerjobb med bilde og snapchatfilter (hundeører og tunge). Blei ikke noe jobb på frøkna, gitt......
Optatium Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 24 minutter siden, Lolitalolita skrev: 😂 jeg hater filter! Og bruker det bevisst aldri. I år fikk vi forøvrig første søknad på sommerjobb med bilde og snapchatfilter (hundeører og tunge). Blei ikke noe jobb på frøkna, gitt...... Er det mulig??! Vi går triste tider i møte... Jeg syns filter kan være artig en sjelden gang, og bare til noen få venninner. Men jeg har et par på lista som tar slike b ilder daglig, det er for mye.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 35 minutter siden, Lolitalolita skrev: 😂 jeg hater filter! Og bruker det bevisst aldri. I år fikk vi forøvrig første søknad på sommerjobb med bilde og snapchatfilter (hundeører og tunge). Blei ikke noe jobb på frøkna, gitt...... WHAT???! I en jobbsøknad? Vedkommende har virkelig lagt sjela si i å ikke få den jobben... 😳🤣🤣🤣 Anonymkode: a3ce7...45b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: WHAT???! I en jobbsøknad? Vedkommende har virkelig lagt sjela si i å ikke få den jobben... 😳🤣🤣🤣 Anonymkode: a3ce7...45b Haha, blitt tvunget av mamma og pappa til å søke sommerjobb, men synes det er mye mer behagelig å bare motta lommepenger uten å jobbe for dem 😉 Anonymkode: 5c868...b72
Lolitalolita Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: WHAT???! I en jobbsøknad? Vedkommende har virkelig lagt sjela si i å ikke få den jobben... 😳🤣🤣🤣 Anonymkode: a3ce7...45b Haha, ja, i en jobbsøknad. Det var ikke bildet som gjorde utslaget, sånn sett, men det dro ikke akkurat opp inntrykket heller 😂😂😎
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 23 minutter siden, Lolitalolita skrev: Haha, ja, i en jobbsøknad. Det var ikke bildet som gjorde utslaget, sånn sett, men det dro ikke akkurat opp inntrykket heller 😂😂😎 Nei, det skal du fan meg få meg til å tro? 😳🤣 det sier SÅ mye om nivået av vurderingsevne og evne til kritisk tenking. Anonymkode: a3ce7...45b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 4 timer siden, Lolitalolita skrev: 😂 jeg hater filter! Og bruker det bevisst aldri. I år fikk vi forøvrig første søknad på sommerjobb med bilde og snapchatfilter (hundeører og tunge). Blei ikke noe jobb på frøkna, gitt...... Haha, hvor gammel var hun? Anonymkode: 42a89...997
Lolitalolita Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, hvor gammel var hun? Anonymkode: 42a89...997 18 år 😎
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 Jeg føler meg veldig gammel når jeg sier at jeg virkelig ikke skjønner hva som er gøy med snap chat?! Folk sitter som tullinger med tunga ute og legger ut bilder med regnbue i munnen.... Ehhh kjempegøy!! instagram ftw👍 Anonymkode: 3a233...8f6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 Hi her. Godt det ikke bare er meg. Føler jeg er 50 år når jeg blir sur av å se disse snappene. 😂 Anonymkode: 61971...c57
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #14 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, Lolitalolita skrev: 18 år 😎 Ånei, jeg trodde det var snakk om en tenåring i det minste Foreldrene må være så stolte Anonymkode: 42a89...997
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #15 Skrevet 14. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ånei, jeg trodde det var snakk om en tenåring i det minste Foreldrene må være så stolte Anonymkode: 42a89...997 Man er liksom tenåring når man er 18🤣 AtTEN, fjorTEN osv.... Anonymkode: 3a233...8f6
*Miss Marple* Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ånei, jeg trodde det var snakk om en tenåring i det minste Foreldrene må være så stolte Anonymkode: 42a89...997 Hva tror du en tenåring er?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #17 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Hva tror du en tenåring er? Tenkte mer på en 14 åring eller noe Anonymkode: 42a89...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå