Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Mannen min stakk på jobb her om dagen å har sovet der..barna har ikke sett han. Jeg har vært alene med barna, selv om jeg sa jeg ikke orket siden jeg er sykemeldt fordi jeg er helt utmattet. Akkurat nå synes jeg han er så usympatisk. : ( Drar ikke, å overlater alt til den hjemme. Det værste er at han ikke TRENGER å jobbe.. han jobber mye mer enn han har lov til pga han har fedrekvote noen dager i uken. Hver gang jeg sender en sms som kanskje ikke er av de blideste får jeg enten ikke svar, eller en sånn halvkoselig melding tilbake der han enten ikke svarer på det jeg spør om, eller skriver at han elsker meg el. Nå er jeg forbanna rett og slett: ( hvordan takler jeg dette uten å eksplodere?? Har lyst til å ta med meg barna å reise på ferie. Anonymkode: f4041...944
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Hvis han har pappa perm drar du bare bort uten barna og overlater ansvaret til ham. Anonymkode: 6ebba...ddf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg er normalt tilhenger av å ta opp ting på en ordentlig måte, og jeg har lang lunte, men han der hadde til og med jeg eksplodert på! Dere har tydligvis ikke noe forhold. Han gjør som han vil, han driter fullstendig i både deg og barna. Han har ingen omsorg for deg mtp. at du er syk en gang, men bare overlater alt til deg, selv om han vet at du ikke er i form til det. Ikke bare det, han overlater også hans egne forpliktelser (permisjonen, ta seg av eget barn) til deg. Jeg hadde ringt familievernkontoret her og nå og så ville jeg ringt ham og fortalt at i kveld skal dere snakke sammen, at dere har time på familievernkontoret da og da, og at du forventer at han stiller opp om han vil beholde familien sin. I kveld forteller du ham at du forventer at han tar den permisjonen han skal ha og at han i tillegg avlaster deg nå som du er sykemeldt. Men er du sikker på at han ikke har en elskerinne? Det er ikke normalt å bare bli borte i dagevis slik han blir! Det må ligge noe bak. Må selvfølgelig ikke være at han er utro, men det han gjør nå tenker jeg ikke er noe en normalt oppegående mann ville gjort mot sin kone og mor til sine barn. Du må stå opp for deg selv og begynne å kreve av ham, i det minste at han tar sin del av ansvaret i familien og at han tar det han skal av permisjonen. Slutt å være dørmatte for en mann som tydeligvis ikke hverken bryr seg om deg eller respekterer deg, og i hvert fall ikke viser deg noen som helst omsorg! Anonymkode: 091ab...fcd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Sover på jobb? Hva i alle dager slags jobb har han? De eneste jeg kjenner som blir borte over natta når de er på jobb er brannmenn o.l. litt spesielle yrker... Anonymkode: 1d63c...edc
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Det er vel det tror jeg at jeg krever at han er hjemme litt FOR mye.. han er hjemme de dagene han skal i.h.t permisjonen sin.. men føler at han driter i hele fam nå egentlig. Han gjør som han vil uansett. Jeg eksploderer snart : 0 ganske sikker på at han ikke har elskerinne..vet hvor han er. Hva gjør jeg når han kommer hjem? Han er sånn at han blir vel bare enda mer borte om jeg klikker nå. Anonymkode: f4041...944
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vel det tror jeg at jeg krever at han er hjemme litt FOR mye.. han er hjemme de dagene han skal i.h.t permisjonen sin.. men føler at han driter i hele fam nå egentlig. Han gjør som han vil uansett. Jeg eksploderer snart : 0 ganske sikker på at han ikke har elskerinne..vet hvor han er. Hva gjør jeg når han kommer hjem? Han er sånn at han blir vel bare enda mer borte om jeg klikker nå. Anonymkode: f4041...944 Slutt å prokrastinere. Ring familievernkontoret NÅ, bestill en time, og så forteller du ham rolig når dere har fått time og at du forventer at han blir med. Om du ikke kan si fra om så elementære ting som at han faktisk er tilstede for familien, gjør sin del av ansvaret og at det er uakseptabelt at han bare forsvinner i dagevis - vel, da er det dere har ikke noe forhold, så da kan du like gjerne bli kvitt ham først som sist. Om du ikke tar dette nå så blir det garantert ikke bedre! Du har fremdeles tid - ring familievernkontoret NÅ før det stenger for dagen, da er du igang. Anonymkode: 091ab...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå