Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg er 7 uker på vei, og har snart time til koloskopi. Noe jeg bør ta siden avføringsprøve viser tegn på betennelse. Har noen her erfaring med dette? Er det farlig når jeg er gravid? Er det vondt uten bedøvelse? De bruker vel ikke røntgen kamera? Jeg skal snakke med legen på klinikken også. Men jeg håper på å høre litt fra andre med erfaring i mellomtiden. Om jeg har crohns/UC, kan jeg ta medisiner? Hva med amming? Dette er så frustrerende!!! Anonymkode: 3b392...8b4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Har vært på flere, men ikke som gravid. Dette er helt klart noe legen bør svare ut for deg, før du tar avføringsmiddel og undersøkelsen. Selve undersøkelsen er ikke spesielt stas, men ikke krise heller. Jeg ber om stesolid, da slapper jeg mer av, men du kan jo ikke det da. Litt vondt kan det gjøre, spesielt i et par svinger vi har i tarmen, men kjenner de som har gjort det uten bedøvelse også. Ved crohns så er det egne medisiner du kan ta som gravid ja. Anonymkode: 6836e...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå