Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Er det noen som har dette? Hvordan legger man det inn? Hvor mye koster det? Jeg skulle gjerne hatt installert dette på mannen min sin telefon uten at han vet det av ulike årsaker. Dette er et spørsmål, ønsker ingen diskusjon på at dette er galt... Det han gjør er langt verre! 😕 Anonymkode: f3502...f65
beef sister Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Du kan ikke forvente at et innlegg der du ber om tips og råd til å gjennomføre en ulovlig handling, som dessuten også et et grovt overtramp mot partner, ikke skal inneholde diskusjon. Hvis det han gjør en langt verre enn å overvåke og invadere hans privatliv, er mitt forslag at du velger å gå fra ham.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 FinnIphone du må bare ha Apple- koden hans. Har han ikke iPhone, kjøper du det til ham IG installerer Finn iPhone. Jeg full kontroll over mannen, uten at han vet om det. Fått et mye bedre forhold etter dette, da han er ALLTID der han sier at han er. Anonymkode: 5f036...e5d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Takk for svar. Han har ikke iphone, men Samsung.... HI Anonymkode: f3502...f65
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Han har ikke iphone, men Samsung.... HI Anonymkode: f3502...f65 Perfekt! Da er du snill kjæreste og kjøper iPhone til ham. Du legger inn mailadresse og passord selv på Apple. Vips, så har du full kontroll på hvor han befinner seg! Anonymkode: 5f036...e5d
beef sister Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: FinnIphone du må bare ha Apple- koden hans. Har han ikke iPhone, kjøper du det til ham IG installerer Finn iPhone. Jeg full kontroll over mannen, uten at han vet om det. Fått et mye bedre forhold etter dette, da han er ALLTID der han sier at han er. Anonymkode: 5f036...e5d Skremmende at du er av den oppfatning at det å ha kontroll over et annet menneske, og attpåtil skjult, er en del av det å ha et godt forhold.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Økonomien er dessverre ikke den beste nå, så får ikke kjøpt iphone til han.... 😕 Hi Anonymkode: f3502...f65
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Ta en gammel iPhone, du må ha SIM-kort i, installer Finn iPhone. Slå av lyden og gjem mobilen i bilen 😉 Anonymkode: aa6eb...8b8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta en gammel iPhone, du må ha SIM-kort i, installer Finn iPhone. Slå av lyden og gjem mobilen i bilen 😉 Anonymkode: aa6eb...8b8 Lurt iphone er en bra oppfinnelse Anonymkode: 5f036...e5d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #11 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Lurt iphone er en bra oppfinnelse Anonymkode: 5f036...e5d I know 😊😉 Anonymkode: aa6eb...8b8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 Jeg blir kvalm av å lese det dere gjør. Hvis dere har så store grunner til å ikke stole på mannen deres, så får dere flytte fra han. Og du som stoler mer på mann din fordi han alltid er der du sier, du er et rasshøl. Hvis samboer her hadde overvåket hvor jeg var til enhver tid, så hadde jeg blitt utrolig såret, anmeldt han og flyttet! Anonymkode: e23e8...15e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 Jeg har iPhone. Jeg har alltid av stedsangivelse og finn iPhone. Fordi jeg ikke trenger at mine bevegelser skal kunne kartlegges. Deler aldri plassering, tagger meg aldri på steder eller hendelser/arrangemang. Anonymkode: 2cf8b...fc4
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #14 Skrevet 15. juni 2017 På 13.6.2017 den 23.12, Anonym bruker skrev: FinnIphone du må bare ha Apple- koden hans. Har han ikke iPhone, kjøper du det til ham IG installerer Finn iPhone. Jeg full kontroll over mannen, uten at han vet om det. Fått et mye bedre forhold etter dette, da han er ALLTID der han sier at han er. Anonymkode: 5f036...e5d Siden han ikke vet at han blir overvåket så er han ALLTID hvor han sier han er tiltross for og ikke på grunn av overvåkningen. Ergo du har ubegrunnet misstillit til mannen din. Du har det bedre når du vet at han er der han sier han er, men problemet ligger hos deg og ikke mannen din. Du bør fikse dine følelser rundt usikkerhet og misstillit, ikke overvåke mannen din. Han trengs tydeligvis ikke å fikses. Et tillitsbrudd av slik kaliber vet jeg ikke om jeg hadde tilgitt. Da tror jeg forholdet hadde vært ødelagt for min del. Anonymkode: e2c9e...246
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #15 Skrevet 15. juni 2017 ... og noen starter tråder og lurer på om alle menn er søppel. Anonymkode: e2c9e...246
frk Reddik Skrevet 15. juni 2017 #16 Skrevet 15. juni 2017 du legger en liten tracker på ham - så slipper du tenke på telefoner. er masse å velge mellom - som du kan sy inn en søm på buksen eller what not fek: https://www.thetrackr.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå