Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Absolutt ingenting! Hvorfor skal de få noe? Anonymkode: c16d4...a0b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Hver sommer gir jeg de ansatte en kake og et fruktfat. Anonymkode: 68c58...207
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Ingenting. De får en blomst fra hele foreldregruppen. En personlig gave har jeg gitt når barna slutter i barnehagen for å begynne på skolen, ikke ellers. Anonymkode: 58037...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå