Gå til innhold

Hvor ofte er du på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er du/barna?

Bare nysgjerrig. 

Har ikke vært på fest på nesten et år. Har to barn på tre og seks med lite rom til barnepass.. 

Anonymkode: 8b425...11b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri 

Tror siste gangen jeg var på fest var i et 40-årslag, han som fylte år har akkurat blitt 47 år nå. Så da er det sju år siden sist da... 

Barn mellom 8 og 16 år. 

Eldste kunne selvfølgelig passet yngste må om jeg ville på fest, men det frister ikke noe særlig lenger. 

Kunne veldig godt tenkt meg en hotellovernatting uten barn da, spise middag og ha en rolig og deilig kveld uten barn å ta hensyn til. Komme til dekket bord og spise hotellfrokost osv. Hadde en slik overnatting sammen med søsteren min for 2 år siden. Vi tok toget til nabobyen og overnattet en natt på hotell 😉

Anonymkode: 52479...d69

Skrevet

Det går i rykk og napp. 2-3 stk i desember, 2-3 stk i løpet av sommeren. Altfor lite. Barn på 1 og 3 år. Deler en flaske vin med mannen støtt og stadig 😍

Skrevet

Akkurat fest er ikke så ofte, men et par glass med venninner eller date med mannen, ut med jobben o.l er kanskje en gang i mnd. 3 barn på 7, 5 og 1. Besteforeldre på begge sider stiller villig opp 😃 Alle bor heldigvis i samme by.

Anonymkode: 78f4c...b6d

Skrevet

Akkurat nå er jeg sjeldent på fest for tiden. Er 1 år siden sist men så har jeg en baby på 3 mnd. Før jeg ble gravid var jeg på fest eller drakk vin med venninner og en tur på byen ca en kveld annenhver mnd. Har et barn på 12 år og er selv 32 år.  

Anonymkode: aa523...236

Skrevet

5 år og 6 måneder er mine. Er på fest ca anna hver helg😀😅

Anonymkode: ba79a...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...