Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Hva pleier dere å ha på dere på sommerfest/avslutningsfest i barnehage? Dette er min første, så jeg vil ikke bomme helt. Pynter man seg? Sommerkjole? Bukse og genser? Hva er vanlig? Og hva gjelder for barna? Ha med rent skift, eller går alle i barnehagetøyet? Det pleier jo å bli ganske møkkete i løpet av en dag ute. Hva gjør dere? Anonymkode: 7a260...00f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 sommerkjole pleier jeg å gå med Anonymkode: 9eb2d...577
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Jeg jobber i barnehage, og går med helt vanlig tøy når vi har sommerfest. Hvis jeg ikke er møkkete, så går jeg med det samme som jeg gikk med mens jeg var på jobb Anonymkode: ee53c...aa4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Her går vi stort sett i regntøy. 🌧 Bor i Bergen.... Anonymkode: 955c1...db0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 Jeg går i shorts og t-skjorte hvis det er fint vær. Barna går i det de har på seg i bhg. Men uansett så kan du vel aldri bomme med sommerkjole, det kan man vel ha på til hverdags også? Anonymkode: 018f7...409
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Kommer nok rett fra jobb så går med vanlige hverdagsklær Anonymkode: 0437e...3be
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her går vi stort sett i regntøy. 🌧 Bor i Bergen.... Anonymkode: 955c1...db0 Samme her... 😂 Anonymkode: f12da...b33
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 I de barnehagene jeg har hatt barna mine i så er det casual, altså klær det går an å være ute i. Bor på Vesltandet så sjelden været er slik at det passer med sommerkjole. Anonymkode: f0515...f3c
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Klær etter vær😃 Skifter på ungen før sommerfesten, litt nøye på slikt😏
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 Ullgenser, vindjakke og sko som tåler møkk og vann. Utendørs i midt-Norge, got to love it. Anonymkode: 0e2e4...10e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #11 Skrevet 13. juni 2017 Vanlige hverdagsklær etter været. Sommerkjole om det er sommervær. Anonymkode: b1ffe...cbd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #12 Skrevet 13. juni 2017 Vanlige klær. Praktisk. Flate sko f.eks. Ikke hvite klær, siden barna er skitne og likevel vil klemme o.l. Anonymkode: d5c0b...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå