Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Uff. Føler meg som en skikkelig dårlig mamma! Jeg er sliten, og barnet på snart 6 år prøver meg virkelig ut om dagen. Det er attitude fra en annen verden og hører ikke etter. Når vi går ute subber hn bak, nekter å legge seg uten tull, kommer med høylydt klaging så snart hn blir bedt om ting osv. Jeg blir frustrert og det kommer til et visst punkt hvor jeg får nok. Både igår og idag har barnet spurt hvorfor jeg er så sint. Jeg forklarer at jeg vil ikke være sint, men noen ganger blir det slik. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke være en sint mamma! Jeg vil være en glad mamma som koser seg med barnet og som er den mammaen barnet mitt fortjener Anonymkode: 37985...d60
Gjest Antarctica Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 (endret) Har du svart ærlig, da? At voksne folk ikke er Supermann med superkrefter, men at vi blir trøtte og irriterte - og at den beste måten å hjelpe til på, er at ungene hjelper seg selv? For den mammaen barnet ditt fortjener akkurat nå, er det virkelig den glade og kosete..? Endret 13. juni 2017 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå