Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Noen som vet om det finnes regler og krav ifølge loven til hvor stor bolig og kvm2 man må ha med 2 /3 barn? Kan man bo på 35 kvm2 liksom med 2. Barn? Anonymkode: 2e963...a8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Nei, det finnes ingen regler for det Anonymkode: 0ff94...784
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Men det finnes jo regler for å bli fosterforeldre? Kan man virkelig bo så smått? I danmark er det visse kvm2 per pers regel tror jeg. Dette er ikke et spm om luksus men om at boliger kan bli for små rett og slett ang plass og inneklima. Anonymkode: 2e963...a8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Noen som vet? Litt press fra mannen om å flytte til bittelite hus og trenger noe å slå i bordet med i tillegg til kun sunn fornuft liksom. Anonymkode: 2e963...a8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet? Litt press fra mannen om å flytte til bittelite hus og trenger noe å slå i bordet med i tillegg til kun sunn fornuft liksom. Anonymkode: 2e963...a8d Var det ikke bra nok svaret fra meg? Det finnes ingen regler for det Anonymkode: 0ff94...784
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Vel det høres jo rart ut. Kontroll er jo Norge gode på, ville vært typisk at de hadde en minimum kvm2 pr person også som regel. Og spesielt ang barn, fosterforeldre må jo ha visse standarer og jeg har lest om at bv har blandet seg inn i for liten bolig. Anonymkode: 2e963...a8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel det høres jo rart ut. Kontroll er jo Norge gode på, ville vært typisk at de hadde en minimum kvm2 pr person også som regel. Og spesielt ang barn, fosterforeldre må jo ha visse standarer og jeg har lest om at bv har blandet seg inn i for liten bolig. Anonymkode: 2e963...a8d Det er litt forskjell på fosterhjem og andre folk, du skjønner der ja?? Anonymkode: bf779...53d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel det høres jo rart ut. Kontroll er jo Norge gode på, ville vært typisk at de hadde en minimum kvm2 pr person også som regel. Og spesielt ang barn, fosterforeldre må jo ha visse standarer og jeg har lest om at bv har blandet seg inn i for liten bolig. Anonymkode: 2e963...a8d Da vi studerte bodde vi i familieleilighet på 50kvm med ett soverom. Det var fin størrelse for oss på 4, litt trangt, men aldri noe problem. Naboene våre hadde 3 barn, og hennes mor bodde sammen med dem i tilsvarende leilighet, så til vanlig var de 3 voksne og 3 barn i skolealder. Og de fikk ofte besøk hjemmefra av folk som ble ei ukes tid. Alt går om man er innstilt på det. 😊 de var mye ute da.. 😂 Anonymkode: 574ed...54d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Det går sikkert når barna er små. Men hva når de blir tenåringer? Hvordan skal de får sitt privatliv, dere få deres privatliv? Jeg er helt for å bo på liten plass, men man må være litt realistisk og. Så er det litt forskjell på å bo i Norge, og i et varmere land. For vi tilbringer store deler inne. Anonymkode: fdcd6...e0a
Evablaum Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet om det finnes regler og krav ifølge loven til hvor stor bolig og kvm2 man må ha med 2 /3 barn? Kan man bo på 35 kvm2 liksom med 2. Barn? Anonymkode: 2e963...a8d Men kan også bo i en bil med 2 barn, men svært få gjør det frivillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå