Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Etter 3 graviditeter og stor vektnedgang har jeg fått et stort heng og medfølgende plager. Min lege har sagt at jeg kan få henvisning til operasjon 1 år etter at vektmålet var nådd (ikke så lenge til). Er det noen her som har gjort det som kan svare meg på noen spørsmål? - Hvor lang ventetid hadde dere før dere fikk operasjonen (må avpasse litt med jobben) - Hvor lenge lå dere på sykehuset - Hvor lenge var dere sykemeldte - Fikk dere noen komplikasjoner - Hvor mye gikk dere ned i livvidde Til dere som svarer, tusen takk Anonymkode: 522a3...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Noen måneders ventetid, dagkirurgi og ble sendt hjem samme dag, sykemeldt i to uker, ingen komplikasjoner, husker ikke livvidde etterpå. Anonymkode: 68873...5e1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Har en venninne som gjorde det. Hun gjorde det på privat sykehus med refusjonsordning med nav og siden de har en viss kvote i året lønner det seg å bli henvist tidlig på året. Hun var til konsultasjon i januar, ble operert i april. Ut av sykehuset samme dag. Hun var sykemeldt i 4 uker. Det kommer nok an på type jobb Anonymkode: a0d84...da9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Er det sant at de ikke kan ta foran og på siden samtidig? Anonymkode: c2b64...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå