Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Det er tydelig at enkelte brukere har ting de virkelig er opptatt av og vil forfølge til siste debattpost. Hva er dine kjernesaker? Anonymkode: c3bf6...243
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 - Jeg skal ta hull i ørene på jente mi på 1 mnd fordi det er sååååå søt - Allergiforeldre for ta med egen mat til barna sine, vi gidder ikke tilrettelegge, det er så mye mere stress. (Jeg tqar gjerne med altså, men det er holdningen til folk som irriterer meg. Prøv iallfall, prøv å glede et lite barn selv om det er litt mer styr. Det betyr mer enn du aner) - Kritikk mot butikker og andre service-instanser som ikke skjønner at kunden har ALLTID rett (det var ironi altså...) Ellers følger jeg alltid alle tråder som handler om frekke og/eller gniene folk. Det er billig underholdning. Anonymkode: 777df...aed
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Har ingen hjertesaker her inne. Ting jeg ofte svarer på er bilrelatert og hund. Dette har jeg erfaring med. Ellers så leser jeg mye her inne. Blir stadig fascinert over enkelte brukere og deres manglende evne til både å lese og kommunisere. 😊 Jeg blir derimot oppgitt av folk som søker medisinske råd når det er åpenbart noe de bør gå til legen med. Anonymkode: 1605e...585
Mamma til 2 søte Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Veldig lite som virkelig engasjerer, men guri malla det er mye som provoserer. Er her mest for underholdning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå