Gå til innhold

Noen som har erfaring med Cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på Loette28 idag og er så lei av å dytte i meg masse hormoner. Vekta er seig, humørsvingninger osv. Vurderer Cerazette, men er det noen som har erfaring med dem?

Anonymkode: 1bb01...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellomblødninger og spotting i tide og utide, null sexlyst, irritabel, kvisete, nærmest kronisk soppinfeksjon  og forverring av migrene. 

Jeg sterilisere meg isteden 

Anonymkode: 1cb2e...dfd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mellomblødninger og spotting i tide og utide, null sexlyst, irritabel, kvisete, nærmest kronisk soppinfeksjon  og forverring av migrene. 

Jeg sterilisere meg isteden 

Anonymkode: 1cb2e...dfd

Dette på meg og da jeg brukte det etter forrige svangerskap. Tror jeg prøver kobberspiral denne gangen.

Anonymkode: fc243...21b

Skrevet

Hadde ingen blødninger(forsåvidt positivt det da), ingen sexlyst og gikk opp 7 kg som satt som støpt så lenge jeg gikk på de.

Bytta til Loette, sexlysten kom tilbake, de 7 kiloene forsvant og jeg fikk mensen hver mnd(og kunne ikke hoppe over :( )

Anonymkode: 89a9b...e4e

Skrevet

Ble fullstending mannevond så det funket utmerket som prevensjon. Null sexlyst, voldsomt hissig og bare kaos. Neste gang går jeg for spiral.

Skrevet

Mistet alt av sexlyst og hadde streng tatt mensen i et jævla sett.

Jeg gikk tilbake til Yasmin som jeg hadde ingen bivirkninger av.

Anonymkode: 37d31...e4e

Skrevet

Jeg har ingen bivirkninger utenom mistet mens 😊

Anonymkode: 57efc...d92

Skrevet

Jeg ble alvorlig deprimert og fikk selvmordstanker. 

Skrevet

Jeg ble kjempehissig og hormonell. Blødde mye i tre mnd, deretter ingenting. Orket ikke bruke de mer, så nå har jeg hormonspiral. 

Anonymkode: 0c7a3...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...