Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Jeg er gravid med vår 4. Aldri har mannen kost med magen min. Uansett hvor mange ganger jeg sier hvor viktig det er for meg. Han har heller ikke sagt at han synes det er ekkelt. Så føler meg litt lite elsket. Han hjelper generelt lite hjemme og føler egentlig at han gir ganske f. I det meste. Han sover til kl 13 hver dag. Jeg har barna. Når han står opp bruker han en time på badet. Så skal han spise frokost. Tar også en time. Hjelper ingenting med husarbeid. Hjelper ingenting med praktiske oppgaver hvis ikke jeg maser. Går forbi si søl på gulvet. Plukker aldri opp av fri vilje. Bare idag klippet jeg gresset med hun minste på armen. Rakk ikke hele for måtte stelle barna. Ingen spørsmål eller noe at han kunne gjøre det. Han trener 6 dager i uken. Jeg trente fullt før. Vi har tre barn. Han passet så jeg kunne trene men nå sier han at han ikke har kapasitet til å passe de alene. Uff skulle ønske jeg kunne redde meg selv ut av dette. Drømmer meg bort hver dag. Håper at en riking skal kjøpe meg ut av dette forholdet. Redde meg til et bedre liv. Uff kan ikke gå heller. Er ufrivillig gravid med nr 4. Var sterilisert men ja lang historie. Dårlig drøm Jeg vet men jeg er så fin jente. Føler jeg. Hadde følt at kanskje en annen hadde vært takknemlig for meg. Jeg ber ikke om mye. Og jeg gjør alt med glede. Liker å gjøre ting i hjemmet. Nå stakk han på trening fordi han orket ikke høre meg klage. Uff hvordan kommer jeg frem til han. Anonymkode: 64d03...f29
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Krev parterapi, da. Greit at du er uplanlagt med nr. fire, men hvis han har vært like lat og lite deltakende i familien hele tiden så valgte du å få tre barn tidligere med ham. Du sier nå at du ikke kan gå fra ham - det er et valg du gjør. Enten så gjør dere en innsats for å redde forholdet, eller så får du bare bli og bite tennene og slutte å klage, for da er det et valg du tar. Beklager å være litt tøff med deg, men det er helt tydelig på alt du skriver at det er ikke det at han ikke vil kose med magen din som er problemet i forholdet. Problemet er at du deler hus med en som ikke er villig til å gjøre sin del for familien, som bare overlater alt til deg. Når han ikke gidder å stille opp og ta sitt ansvar i familien, da viser han tydelig at han ikke respekterer deg eller barna dere har. Og en person som ikke respekterer partneren viser ikke kjærlighet. Ring familievernkontoret i morgen, fortell mannen når han kommer hjem nå at du ringer i morgen, vil han beholde familien så blir han med i parterapi. Du må begynne å stille opp for deg selv, for nå er du bare hans tjener og hushjelp. Ring familievernkontoret i morgen! Anonymkode: 9e4c2...120
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Jobber dere ikke? Anonymkode: a696f...194
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Han har ikke kapasitet til å ha tre barn alene, men nå venter dere nr fire... Det høres ikke ut som oppskriften på suksess nei. Hvorfor har han ikke kapasitet til å ha tre barn alene, er han syk? Du klarer det jo. Enig med hun andre her, ring familievernkontoret i morgen å bestill time. Han har å møte opp å jobbe med forholdet ellers tar det slutt, og da må han ihvertfall være alene med barna når han har samvær. Vi lever ikke på 50-tallet hvor mor skulle stelle hjemme og oppdra barna mens far jobbet og tjente pengene altså. Han har å ta sin del av oppgavene på hjemmebane. Anonymkode: 1bc95...40e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gravid med vår 4. Aldri har mannen kost med magen min. Uansett hvor mange ganger jeg sier hvor viktig det er for meg. Han har heller ikke sagt at han synes det er ekkelt. Så føler meg litt lite elsket. Han hjelper generelt lite hjemme og føler egentlig at han gir ganske f. I det meste. Han sover til kl 13 hver dag. Jeg har barna. Når han står opp bruker han en time på badet. Så skal han spise frokost. Tar også en time. Hjelper ingenting med husarbeid. Hjelper ingenting med praktiske oppgaver hvis ikke jeg maser. Går forbi si søl på gulvet. Plukker aldri opp av fri vilje. Bare idag klippet jeg gresset med hun minste på armen. Rakk ikke hele for måtte stelle barna. Ingen spørsmål eller noe at han kunne gjøre det. Han trener 6 dager i uken. Jeg trente fullt før. Vi har tre barn. Han passet så jeg kunne trene men nå sier han at han ikke har kapasitet til å passe de alene. Uff skulle ønske jeg kunne redde meg selv ut av dette. Drømmer meg bort hver dag. Håper at en riking skal kjøpe meg ut av dette forholdet. Redde meg til et bedre liv. Uff kan ikke gå heller. Er ufrivillig gravid med nr 4. Var sterilisert men ja lang historie. Dårlig drøm Jeg vet men jeg er så fin jente. Føler jeg. Hadde følt at kanskje en annen hadde vært takknemlig for meg. Jeg ber ikke om mye. Og jeg gjør alt med glede. Liker å gjøre ting i hjemmet. Nå stakk han på trening fordi han orket ikke høre meg klage. Uff hvordan kommer jeg frem til han. Anonymkode: 64d03...f29 Hvorfor jobber ikke slasken? Anonymkode: d1a1b...edd
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 Er det vanlig at mannen koser med magen ? 🤔 Jeg liker ikke at han koser med gravidmagen min. Koselig å kjenne spark selvfølgelig. Anonymkode: f1b25...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå