Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Begge barna har gått i denne bhg, en utrolig fin bhg ❤️ Nå er minste skolejente til høsten og vi sier farvell til barnehagen 😞😢 har så lyst å gi noe personlig til dem som takk utenom felles gaven som ble gitt fra de eldste 😊 Noen som har noen forslag? ❤️ Anonymkode: b2a7a...3ec
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Sånn utenom blomster vet jeg at alle i "min" barnehage hadde blitt glad for noe hjemmelaget. Type et smykke, armbånd, eller noe som er perlet Fin tanke forresten! Anonymkode: dcd7c...eaa
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Minsta vår har også siste dag i bhg til sommeren. Vi har hatt barn der i over 10 år. Vi gir de ansatte et krus hver, samt en liten ting til. Dette skal pakkes fint inn og med kort fra ungene😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå