Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hvilken stol er "best"? Anonymkode: 68c5a...8c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Av de to, Maxi Cosi. Izi sleep er blytung å bære med seg, og enda tyngre med en voksende baby i. Izi sleep er heller ikke å få kjøpt i butikk lenger heller, såvidt jeg vet. Anonymkode: 7285f...0ed
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Hvilken annen besafe babystol har de nå da, bortsett fra Modular? Modular er knallfin, men dyr!! Egentlig synes jeg Maxi Cosi ikke ser så lun ut for baby som Besafe.. Anonymkode: 68c5a...8c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvilken annen besafe babystol har de nå da, bortsett fra Modular? Modular er knallfin, men dyr!! Egentlig synes jeg Maxi Cosi ikke ser så lun ut for baby som Besafe.. Anonymkode: 68c5a...8c5 Izi Go X1, men er nå strengt tatt samme stol som Go modular. Maxi Cosi er nok norges mest brukte bilstol, så det er nok ikke noe dårlig kjøp, maaange før deg er fornøyde Men hva med en fra Cybex? De er ikke så ulik Besafe i utforming. Anonymkode: 7285f...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå