Gå til innhold

Er det passelig å gi invitasjoner ut imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til klassekamerater til sønnen, når bursdagen er på søndag. Vil ikke gi for tidlig for da glemmes den fort, heller ikke for sent for da er det ikke tid til å handle gave og planlegge. vil ikke folk skal ha det travelt. Såååå er imorgen passelig? 🙈

Anonymkode: 4c953...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! For oss hadde det vært i seneste laget. På denne tiden av året skjer det utrolig mye og helgene blir bort fulle.

Anonymkode: 84514...381

Skrevet

Jeg ville sendt ut i morgen, ja. Vi leverte ut på fredag for bursdag som er denne helgen.

Anonymkode: 77147...794

Skrevet

Samme her. Å få invit. 3-4 uker før gjør det mye lettere. 

Anonymkode: 7ea0c...f33

Skrevet

Å gi ut på en tirsdag når bursdagen er førstkommende søndag er sent.

Det bør iallfall være en helg imellom.

Anonymkode: 59c64...c0d

Skrevet

Helt normalt hos oss at den gis ut mandag/tirsdag/onsdag når bursdagen er i helga.

Anonymkode: 3c3e0...c7f

Skrevet

Helt normalt her iallefall 😊

Fikk på tirsdag forrige uke og bursdagen var på lørdag.

Skrevet

Det er veldig forskjellig hva som er vanlig å gjøre. Der vi bodde før var det 4-6 dager før som var vanlig. Sønnen vår hadde bursdag like etter at vi flyttet, og vi delte ut invitasjoner på mandag til selskap på lørdag samme uke. Purret på de som ikke hadde svart på fredagen, og da var det flere som hadde trodd at det var helgen etter, for ingen deler ut invitasjoner så sent her. :P Her er det vanlig med rundt 2 uker.

Lurer på om det har noe å si at vi bodde på bygda før, og nå bor vi i by. Mer som skjer her, så folk har flere planer. :P

Men tviler uansett på at folk glemmer en bursdag fra tirsdag til søndag altså, så for tidlig er det i alle fall ikke.

Anonymkode: 95fbf...b85

Skrevet

I klassen til sønnen min (1.kl) gis det beskjed på onsdager om bursdag i helgen.

Jeg skjønner ikke hvordan mener det er dårlig tid selv å si fra i morgen? Jeg er alene med sønnen min, og jobber 100%. 

Anonymkode: 7e984...ab4

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I klassen til sønnen min (1.kl) gis det beskjed på onsdager om bursdag i helgen.

Jeg skjønner ikke hvordan mener det er dårlig tid selv å si fra i morgen? Jeg er alene med sønnen min, og jobber 100%. 

Anonymkode: 7e984...ab4

Fordi de fleste har planer for førstkommende helger. Ved å si ifra med litt tid er det lettere for folk å tilpasse planene.

Anonymkode: 59c64...c0d

Skrevet

På denne tida av året er det seint. Folk har veldig mye planer i helgene i juni. 

Anonymkode: f793d...a23

Skrevet

Vi så ifra i går, søndag, og vi skal ha det til lørdag. 

Anonymkode: d4f9a...c5a

Skrevet

Høres helt greit ut å sende ut i morgen.

Her er de planene som skjer på denne tiden allerede spikret for flere måneder siden, hadde for øvrig ikke vært mulig å endre på selv om det dukket opp en bursdag. Avslutninger, stevner som man må reise til planlagt ferie og lignende. Det er jo alltids noen som ikke kan komme uansett hvor lenge før man sender ut invitasjoner.

Anonymkode: dda27...cfe

Skrevet

Det synes jeg er altfor sent, men jeg forstår at det ikke hjelper deg, hi (siden bursdagen er på søndag!). :) Jeg foretrekker å få beskjed minst 3–4 uker i forveien. De aller fleste har jo planer på lørdag og søndag på dagtid i hvert fall et par uker fram i tid. Hos oss ofte 5–6 uker. Vi bor i stor by og har ikke inntrykk av at andre har færre planer enn oss.

Anonymkode: d539b...4e3

Skrevet

Hos oss gir vi et "forvarsel" på Facebooksiden (foreldreside) 1-2 uker i forveien, og så deler man ut invitasjoner nærmere dagen. Anbefales!

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til klassekamerater til sønnen, når bursdagen er på søndag. Vil ikke gi for tidlig for da glemmes den fort, heller ikke for sent for da er det ikke tid til å handle gave og planlegge. vil ikke folk skal ha det travelt. Såååå er imorgen passelig? 🙈

Anonymkode: 4c953...132

Jeg synes det er altfor seint ute

Anonymkode: 0d04f...9c0

Skrevet

Det kommer litt an på... Hvis du ikke ønsker at alle kommer sender du invitasjonen ut sent,hvis ikke sender du den ut tidlig;)

Anonymkode: 0d91b...8d0

Skrevet

Hos oss sendes det ut Mail til foreldrene ca 3 uker i forkant og så deles invitasjonen ut på skolen ulen før selve dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...