Gå til innhold

Analsex og slikke mannen i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått spørsmål om jeg slikker mannen i rumpa? Noen som har prøvd? Smaker det dritt?😂 Tenker om han har vasket seg bør der ikke lukte/smake dritt? Bare slikker du rundt hullet? 

Og analsex.. jeg vil prøve men har en hudfold rundt rumpehullet så vil ikke han skal ta med fingrene å kjenne det😂😂😂 kan jeg bare ta glidemiddel å prøve med kuken forsiktig forsiktig? 

Ikke kom med "æsj slikke i rompa" osv!! 

Anonymkode: 307ca...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han er ren smaker de ikke dritt nei. min mann elsker når jeg gjør de😊 analsex er også godt nå man bruker litt tid på å få kuken inn, det kan være ubehagelig med det samme men så blir det veldig godt etter en liten stund, jeg kommer på kort tid😋 

Anonymkode: ff336...737

Skrevet

Sorry men må, æsj slikke rumpa. Aldri!

Anonymkode: a9db1...705

Skrevet

Prøv å slapp av, og la mannen få bli kjent med deg bak også :) Den hudfolden vil han neppe bry seg særlig om. Værre om du har tjukt stikkete hår der bak 😂 

Greit med glidemiddel ved analsex, då det naturlig er lite smøring der bak frå før ;)

Mannen her dusje seg alltid først før eg skal gjer nåke bak på han, og samme her :)

Skrevet

Kjæresten min dusjer før jeg slikker ham i rumpa, og nei, det smaker ikke dritt. Han liker det kjempegodt. Hender også at jeg fingrer ham litt i rumpa. 

Han har aldri brukt fingrene i rumpa mi, men vi har analsex noen ganger. Bruker glidemiddel og tar det rolig i starten.

Anonymkode: ce15c...40e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min dusjer før jeg slikker ham i rumpa, og nei, det smaker ikke dritt. Han liker det kjempegodt. Hender også at jeg fingrer ham litt i rumpa. 

Han har aldri brukt fingrene i rumpa mi, men vi har analsex noen ganger. Bruker glidemiddel og tar det rolig i starten.

Jeg hadde bekymret meg litt om min mann likte å bli fingret i rumpa 🤔

Anonymkode: 7158e...23e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi da er han homo? 😂🤣

Jeg får kun orgasme ved massering av klitoris, så da er jeg nok lesbisk jeg da ✌️🤣

Anonymkode: 7aa70...2d4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 8e5fc...a30

Skrevet

han elsker når jeg slikker han i rompa. Aldri luktet/smakt noe. han er alltid ren.

Anonymkode: ef94f...9c4

Skrevet

Takk for svar! Da får jeg prøve 🙈😜

Anonymkode: 307ca...85d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo i rumpa de har gpunktet, så det er vel ikke så rart om de synes det er godt. 

Skrevet

Smaker det dritt...? Nei, det smaker vel peppermyntetannkrem, hva trodde du?!?

Anonymkode: cff4d...82b

• 2 måneder senere...
Skrevet

Så lenge man er hygenisk så er alt lov spør du meg:)

Noen liker ei tunge i rumpa andre ikke.. noen liker en pikk andre ikke. prat om det og nyt livet vel!

Anonymkode: 86867...61d

Skrevet

Smaker eller lukter det ikke dritt sier dere? Jeg skjønner jo også at det ikke direkte smaker dritt etter en real vask, men det er virkelig ikke til å unngå at man kjenner en eim altså :-P

Anonymkode: 3c499...bcb

Skrevet

Jeg hadde aldri stukket tungen min inn i en mannrumpe. De er hårete og lite sexye, men en deilig damerumpe som er frisert og en nydelig roseknupp der inne er sexy og lukter ikke :)

Anonymkode: 86867...61d

Skrevet

Jeg gjør det når jeg er full🙈 Smaker ikke godt, men ikke vondt heller. Min mann har selvfølgelig god hygiene og vasker seg bak hver dag. Hadde aldri gjort ellers..

Anonymkode: acc45...177

Skrevet

Uansett utrolig mye bakterier i tarmene og åpningen som man ikke skal ha andre steder. Så nei, etter flere år med å studere mikrobiologi så gjør jeg ikke det nei. 

Anonymkode: f33d9...2b4

Skrevet

Mmmmm... Ecoli...

Anonymkode: 123d5...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...