Gå til innhold

Har alltid hatt mye utflod, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge jeg kan huske har jeg alltid hatt mye utflod. Det er sånn at jeg må gå med innlegg, eller skifte truse i løpet av dagen. Jeg lukter også, bare få timer etter dusj. Er jevnlig hos gynekolog og det har aldri blitt oppdaget noe galt. 

Flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre for å minske utfloden og lukten? 

Anonymkode: 39f6e...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det også i utrolig mange år. Fikk vite at det ikke var noe galt, at det bare var slik jeg var skapt og måtte slå meg til ro med det. Tok det opp med flere leger og minst en gynekolog. Ingen tok bakterieprøver av meg i skjeden. Så måtte jeg på langvarig antibiotika av en helt annen grunn, og dermed forsvant utfloden. Nå er det fem måneder siden jeg sluttet på antibiotikaen, og jeg har fremdeles nesten ikke noe utflod. Kan få bittelitt utflod siste 1-3 dagene før mensen, kanskje en dag ved eggløsning, men det er ikke hver måned en gang.

Siden det dessverre aldri ble tatt bakterieprøver av meg så vet jeg ikke hva jeg hadde, jeg har lest litt om det i ettertid, og det er flere infeksjoner som kan gi slike symptomer, også infeksjoner som de sjelden tester for her, men som ikke er helt uvanlige. Det er også mulig å få kroniske infeksjoner som kan trenge lengre behandling enn det infeksjoner som bli oppdaget tidlig trenger, men også der feiler ofte norske leger.

Om jeg var deg ville jeg funnet en lege/gyn som er villig til å ta bakterieprøver av deg, også av de mer uvanlige infeksjonene, og for å også sjekke ev. kroniske infeksjoner.

Anonymkode: 546bd...d97

Skrevet

Takk for svar :-) 

Anonymkode: 39f6e...fb4

Skrevet

Bruk lactal 😊

Anonymkode: f944b...bd3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bruk lactal 😊

Jeg svarte over her. Jeg hadde forsøkt alle mulige slike ting, probiotika til tarm og vagina, brukte riktig såpe osv. Kunne av og til ha svært midlertidig effekt av type lactal e.l., men som regel bare noen ytterst få dager.

Jeg har hørt andre som har hatt god effekt av det, men tross mange forsøk og over tid så hadde det ikke effekt på meg. Men absolutt verdt et forsøk.

Skrevet

Sett det fast en til to ganger i uken. Sånn for å fjerne lukt. Skulle likt å sett en mann som ikke liker dette. Jeg er også så vått men uten lukt. Mannen digger det så før var jeg flau nå er jeg stolt😊

Skrevet

Også ikke dusj så mye. Du fjerner jo alt som er naturlig. Vagina er selvrensende. Slutt med såpe. Begynn hyppig med lactal 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sett det fast en til to ganger i uken. Sånn for å fjerne lukt. Skulle likt å sett en mann som ikke liker dette. Jeg er også så vått men uten lukt. Mannen digger det så før var jeg flau nå er jeg stolt😊

Utfloden er anderledes enn det våte som kommer når man er opphisset. I hvert fall hos meg.

Skrevet

Jeg har også mye utflod å  det begynner å lukte bare noen få timer etter dusj :S  Legen jeg har er sexy og på min egen alder så er helt uaktuelt å sitte å fortelle han at det stinker fra underlivet mitt :P

Anonymkode: 72c59...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...