Ladyfurb Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 fikk VELDIG positiv graviditetstest den 2.juni, og første dag i sist mens var 30. april. regnet selv ut at jeg var ca 5 uker på vei ift. menstruasjon (dette kom også preglife-appen frem til).. MEN når jeg i følge appen var kommet fullgåtte 6 uker på vei fikk jeg tidlig ultralyd for å forhåpentligvis finne hjerteslag fra den lille.. møtte opp på timen og fikk beskjed om at jeg enten er mye tidligere på vei enn først antatt, eller så har jeg spontanaborter uten at noe er kommet ut naturlig.. for inni magen var det bare en liten sekk på knappe noen få millimeter som enda så tom ut. regner legene første uke fra befruktning eller ved første dag i sist mens? for hvis legen tenkte på fosterets alder i magen kan det jo stemme, men ikke overens med ukene ift. mens.. har et liiiite håp om at den lille enda lever og at jeg får positive tilbakemeldinger på tirsdag. NOEN ERFARINGER?
Mumua Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Bruk en terminkalkulator. 6 fullgåtte uker er veldig tidlig så jeg ville prøvd igjen senere, vent i allefall en god uke. Alle regner fra første dag i siste mens. Du kan ha hatt eggløsning sent i syklusen og derfor være kortere på vei.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Samme skjedde meg. Fikk beskjed om å komme tilbake tre uker senere og da så vi ett lite blinkende hjerte. Jeg trodde at den her også ble borte for oss, men har en frisk og rask gutt liggende ved siden av meg 💕 Anonymkode: b705a...8e6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Ikke helt det samme, men på ordinær ul ble terminen min satt til nesten tre uker senere enn menstermin. Hadde uregelmessig mens, da. Anonymkode: f69fd...74f
Ladyfurb Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke helt det samme, men på ordinær ul ble terminen min satt til nesten tre uker senere enn menstermin. Hadde uregelmessig mens, da. Anonymkode: f69fd...74f Okei, kanskje et håp om at eggløsningen var veldig sen allikevell.. har generelt veldig regelmessig mens men har heller aldri regnet ut nårtid eggløsningen er ser bort ifra at symtomene på eggløsning alltid kommer midt i måneden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå