Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Vi bor "på landet". Jeg har det sistebåret lagtbut utallige anmonser på finn, shpock, og let go. Og ett og annet på face. Men jeg får omtrent ikke solgt noe. Bøket, fantastidk flitte barnebører, knapt bladd i, filmer på dvd...barnefilmer, leker, bilder, lamper, vaser, bestikk, kjøkkenutstyr, tupperware, kakefat, og mye mye mer. Får kun ett fåtal hennvendelser. Og når de må kjøre 3 mil for å hente, da er det ikke interesangt. Måtte kjøre to lass til loppemarked til en lokal forening her forige helg. Jeg trenger pengene og detver nittertvat jeg må GI de tingene mine så DE tjener på det. Ingen kjommer hit å kjøper en vase til 30 kr. Og jegbhar ikke mulighet tilnå kjøre flere mil for å møte noen for å selg en vase til 30 kr...... Da går vinninga opp i spinninga.......big time..... Ingen her har loppis selv....desverre.... da hadde det blitt mye snakk da..... Anonymkode: ed872...717
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Kan det ha noe med alle skrivefeilene å gjøre? Eller som du selv skriver, når folk må kjøre så langt er det uaktuelt? Det er jo dessverre ikke så mye å gjøre med. Anonymkode: b61e6...414
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Du har jo svaret selv. Det er for langt å kjøre. Og det kan virke som om tingene dine ikke er attraktive nok til å gidde å betale porto for det heller. Enten må du ha mer interresante varer eller så får du finne andre måter å tjene penger på. Anonymkode: 1ebd7...db0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 😂😂 unnskyld at jeg ler, men halvparten av det du skriver er det jo skriveleifer i.... håper du går over annonsene dine før du legger de ut 😉 Anonymkode: a450b...66c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Lei deg en plass på torg eller bruktmarked eller lignende en travel lørdag i nærmeste by, ta med alt på en gang og bak noen innbydende kaker. Anonymkode: ba6a7...132
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Tre mil er for langt å kjøre. Og skrivefeilene dine kan også ha noe med saken å gjøre, mange anser det som useriøst. Kanskje du kan bruke et retteprogram og eventuelt tilby deg å møte dem halvveis. Anonymkode: 4e36a...d52
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Hva i alle... om du virkelig skriver så dårlig, må du jo få hjelp! Det er trist at du ikke får solgt noe, men langt mer bekymringsverdig at dine skriveferdigheter er så dårlige. Anonymkode: c4b58...179
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Med mindre du gjør narr av annonser for salg. Da er du bare patetisk og trist. Anonymkode: c4b58...179
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Det er mye flere folk som ser annonsen om du legger den ut på finn.no Nå er det også gratis å legge ut annonse der. Anonymkode: deb3d...e59
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #10 Skrevet 12. juni 2017 Sånn er det jo når man bor langt unna folk. Det skal være en veldig hot item for en god pris før jeg gidder å kjøre så langt! Eks en bugabo vogn solgt til noen tusen under hva andre selger den for. Anonymkode: 1495f...6b4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #11 Skrevet 12. juni 2017 Jeg også bor på bygden, får nesten ikke solgt noe som helst. Jeg har begynt å sende det med min mor. Hun bor i en storby. Der blir alt solgt med en gang. Anonymkode: ff9db...268
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #12 Skrevet 12. juni 2017 Bor på bygda jeg å..får heller ikke solgt noenting.. så gir det bort. Mindre styr Anonymkode: 649e2...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå