Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Tenker å sende min 4 åring med hun på snart 17 år med fly innenlands, finner ikke info på norwegian/SAS angående aldersgrenser her. Noen som vet om det er lov? Ca en times reise. De skal besøke familie, jeg skal også dit, men må muligens jobbe den dagen vi har tenkt å dra, så tenker å sende de i forveien. Evt dra samme dag dersom jeg ikke trenger å jobbe. Greit å bestille billetter til de to vertfall nå, ser det er begrenset antall billetter igjen. Noen som vet om det lar seg gjøre? Anonymkode: 2e8cb...a3d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Reiste til utlandet med min søster på 5 år da jeg var 17, så tror det er "lov" Anonymkode: c6f4a...298
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Reiste til utlandet med min søster på 5 år da jeg var 17, så tror det er "lov" Anonymkode: c6f4a...298 Når de er 5 år, så har de lov å reise aleine. Så det kan ikke helt sammenlignes. Men, tror at du må være over 16 år for å kunne være veileder. Skjønt da må det ligge ved en bekreftelse/godkjenning fra foreldre. Send en Mail til selskapet HI, så får du svar 😊 Anonymkode: ba332...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå