Flover Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 (endret) Noen som trur sex setter igang fødselen? Evt erfaringer? Endret 11. juni 2017 av Flover
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Mannens spermier inneholder noe av det samme virkestoffet som stikkpillene man får på sykehuset for å modne livmorhalsen (når man skal igangsettes). Da JM forklarte meg dette (og jeg leste om det) da hadde vi iallefall sex et par ganger om dagen den siste tiden Så sperm, i kombinasjon med orgasme (sammentrekningene kan stimulere kynnere til rier, og oxytocinet hjelper kroppen i fødsel) kan teoretisk sett ha god effekt Vi hadde som sagt mye sex de siste ukene, og jeg hadde moden livmorhals med 2-3cm åpning de siste 3ukene før barnet ble født. Dagen før hadde vi sex (som vanlig), og jeg fikk akupunktur av JM på føden den kvelden. På natten kl 04 våknet jeg av murringer og småblødninger, kl 15 neste dag var fødselen i gang og han ble født den kvelden (to dager før termin) -Om det var sexen, akupunkturen, en kombinasjon eller ingen av de som satt dette i gang vites jo ikke. Men det er jo "fakta" bak rådet Anonymkode: e692c...148
Mamma til 2 søte Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 (endret) Det kan funke om man er moden. Men man får jo aldri vite om det er pga sexen eller for at ungen vil ut hvis fødselen skulle starte 😆 Endret 11. juni 2017 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Nr 1 ble født etter sex, med nr 2 orket jeg ikke, nr 3 ventes i disse dager. Ingen suksess med sex foreløpig, én uke over termin. Min jordmor anbefalte også sex for å sette i gang fødsel, er verd et forsøk! 😊 Anonymkode: 6d923...324
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Tja, hvis du orker skader det neppe å prøve uansett Mini her kom i full fart en uke før termin, vi hadde hatt sex 5 timer før jeg våknet med rier hver 1-3 minutt (og på kontroll en time senere var det visst 8 cm åpning) men vi aner jo ikke om det var det som satt igang Anonymkode: 18455...a10
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Her kom baby nr.2 og 3 etter sex. Hadde sex på kvelden, småblødninger når vi var ferdige og små rier om natten. Dagen etter var de født. Nr.2 9 dager før termin og nr.3 14 dager før termin. Så ja, jeg trur det hjalp å ha sex, og var sikkert moden siden det satte i gang, hadde masse kynnere med begge to og det hjelper jo og på. Jeg husker at det var litt ubehagelig å ha sex, og da var f.eks ikke gangen før vi hadde det. Med nr.1 ble jeg strippet så det satte i gang av seg selv, orket heller ikke å ha sex da, hun kom 2 dager før termin. Anonymkode: b6488...400
Flover Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2017 Sitter med varmeflaske i ryggen etter sex 😀 Håpe det ikkje ender i maserier som det pleier. 6 dager til termin her
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Lykke til! Masse maserier her også, men blir liksom ikke til noe. Satser på stripping i morgen! Anonymkode: 6d923...324
Mumua Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Her begynte riene 20 min etter sex. Alt annet var prøvd så sex var siste utvei og vips så var vi i gang. Hadde da hatt maserier til og fra i 3 uker, fullt moden og med 3 cm åpning. Lykke til
Flover Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lykke til! Masse maserier her også, men blir liksom ikke til noe. Satser på stripping i morgen! Anonymkode: 6d923...324 Blir ikke til noe her heller :/ Stripping på Tirsdag her spent om du har effekt i måro
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 Ja 2 ganger. Beina opp på skulder. Ubehagelig men da begynte det. La spermen være litt inni. Også stripping med nr 3. Etter to dager gikk vannet. VAr ikke vondt synes jeg da Anonymkode: 1e19e...f95
Flover Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2017 Ingen effekt på sex og orgasme i går 😯 Sovna etter sex så fikk ligge med sperm inne i 2 timer. Hatt mykje maserier og murringinger. 5 dager til termin har 3 cm åpning frå før, men var ikkje heilt moden da eg var på kontroll for 1 veke si.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #13 Skrevet 12. juni 2017 Hjalp ikke her. Ble ks Anonymkode: bec9d...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå