Gå til innhold

Fra sprinkelseng og rett til stor seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er alle innom såkalt juniorseng? Har lyst å bare kjøpe en stor, god seng med en gang. Men hvor bred? 90 cm? Varer den en stund, eller bør vi gå for en bredere? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c6e44...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk rett fra spinkel til stor seng med alle mine tre. Har ikke sett behovet for noen mellomting, er nok annet å bruke pengene på.

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt ny seng til datteren vår nå. Hun plukket den ut selv. Det ble en rosa "skuvseng" fra IKEA. Den er vel 80 bred og lengden kan justeres etter ønske. Madrassen kan forlenges i to omganger, og kan totalt bli 2 meter lang, altså full lengde. Synes det er et fint kompromiss, selv om vi i utgangspunktet så for oss å kjøpe vanlig seng med en gang. Men hun ville veldig gjerne ha denne, og vi så ingen grunn til at hun ikke kunne få den. 

Anonymkode: d56a7...6a9

Skrevet

Med lite rom og mye leker har juniorseng vært plassbesparende. Ei IKEA-juniorseng som tre barn har brukt etter hverandre synes jeg ikke er en nevneverdig stor utgift. 

Men nå sover alle tre i "voksenseng" str 90x200. Det er jo like stor plass som vi voksne har hver i dobbeltsenga, så det tviler jeg på at barna dine vokser fra😉

Anonymkode: 086f5...52d

Skrevet

Rett fra sprinkelseng til 90 x 200 her. Gikk fint med begge. Kommer til å gjøre det samme med neste. De fikk raskt stor dyne også, juniordyna så ut som et frimerke i stor seng. 

Anonymkode: 8c8f0...313

Skrevet

Rett fra sprinkelseng til seng som kan trekkes ut. Starter som Jr seng, og kan strekkes til 2m. Da slapp vi å bytte etterhvert :) 

Anonymkode: 4c474...6f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...