Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Jeg tror jo ikke det altså, er en stoooor by😉! Men hva gjør vi? Noen som har tips? Vi har tre unger, to tenåringer og en tiåring, så de er relativt store. Vi skal ha leiebil, så vi er mobile. Vi tenker at det kanskje er minst trafikk om morgenene? At når vi tenker oss på stranda, må vi utnytte tidsforskjellen og kjøre i 8-tiden? Vi tenker en dag med guidebuss, for å få sett "alt". En dag i Warner bros og en dag i Universal studios. Disney tar vi rett før vi skal hjem. Så nettopp at det blir en lørdag eller søndag. Er det dumt å ta i helg? Det er jo i juli, så har kanskje ikke så mye å si hvilken ukedag det er?! Hva med gode restauranter, som ikke koster skjorta? Noen tips der? Gleder oss veldig😊. Anonymkode: 4c732...170
februarprins2013 Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Aboslutt ikke masse og finne på både strand og byliv og muligheten for shopping og legger igjen en link for aktiviter https://www.viatorcom.no/no/7382/Los-Angeles/d645-ttd?pref=02 Jeg var der bare i 2 dager før vi dro videre eneste jeg var på var Long beach akvarium og califorina viteskapseter
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Kjøp VIP turen i universal, den er fantastisk!! Hvis dere synes den er for dyr må dere i alle fall ha fast pass i alle parker. Det er et must. Gled dere det er små mye moro å finne på😊 Anonymkode: f4d1a...765
Vanilla&Cream Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Jeg syntes LA var litt kjedelig og ett par dager var mer enn nok for meg. Hva med å kjøre to timer ned til San Diego? Kjempe fin by og veldig avslappede mennesker og du har Sea World der :-) Eller så er der jo mange småbyer både ovenfor og nedenfor LA som er kjempe fine.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Vi hadde sånn ca dette programmet: 2 dager i Disney 1 dag i Universal en kveld på Universal City Walk omvisning på NBC Studios omvisning Chinese Theatre kjøretur på mulholand drive med besøk på observatoriet rollerblades på Santa Monica beach til Venice window shopping på Rodeo Drive kjøretur i Beverly Hills og Bel Air Peterson auto museum og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten! LA er dyrt, men jeg synes det var veldig artig å bare kikke. Det var litt stas å sitte på kafé på Rodeo Drive selv om vi bare tok oss råd til en kaffe latte...... Anonymkode: 69842...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå