GÃ¥ til innhold

🎬Hvis mannen din filmer deg i dusjen live......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, hvordan ville du reagert på dette.

 

Du er ferdig med å dusje. Du sitter naken med ett håndkle som dekker brystvorter og kanskje underlivet ditt. Mannen kommer inn (greit nok) å snakker på tlf med sin mor over høytaler. En samtale du tar del i. Så snur gubben kamera mot deg å det viser seg at han har hatt på facecam hele tiden (altså kamera). Hvordan ville du reagert? 

Jeg syntes det er respektløs å ikke informere om slikt så man hvertfall får muligheten til å dekke seg helt til å forsikre seg om at underlivet ikke er på kamera. Ikke interessert i å FaceTime kroppen min ufrivillig. Mannen forstår ikke min reaksjon.

Anonymkode: e7cad...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo helt hva han skal bruke det til, om han er typen som viser kompiser eller legger ut på nett, så forstår jeg reaksjonen din. Hvis han kun skal bruke det av egen interesse, og ønsker å se deg naken når du er f.eks borte, så ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: 74ff1...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs jo helt hva han skal bruke det til, om han er typen som viser kompiser eller legger ut på nett, så forstår jeg reaksjonen din. Hvis han kun skal bruke det av egen interesse, og ønsker å se deg naken når du er f.eks borte, så ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: 74ff1...0ee

dette er facecam, altså brukt i en live telefonsamtale med svigermor. Ingenting som ble lagret men vist der og da til svigers.

 

hi

Anonymkode: e7cad...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville visst det, trodde det var en selvfølge å informere om sånt.

Anonymkode: 49930...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om misvisende tittel og overreaksjon på situasjonen... Han facetimet med moren sin mens du satt med et håndkle rundt deg, siden du ikke forstod det før slutten så har han tydeligvis ikke snudd linsen mot deg og dermed ikke filmet deg heller? 

Anonymkode: 5b7eb...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om misvisende tittel og overreaksjon på situasjonen... Han facetimet med moren sin mens du satt med et håndkle rundt deg, siden du ikke forstod det før slutten så har han tydeligvis ikke snudd linsen mot deg og dermed ikke filmet deg heller? 

Anonymkode: 5b7eb...aec

Jo han hadde kamera rettet mot meg hvis ikke hadde jeg jo ikke blitt sur. Hadde han filmet seg selv hadde jeg ikke brydd meg.

 

hi

Anonymkode: e7cad...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville visst det, trodde det var en selvfølge å informere om sånt.

Anonymkode: 49930...8e3

Takk. Da er vi to hvertfall.

Anonymkode: e7cad...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svigermor interessert i å se deg naken? Hvis hun er det, så ser jeg problemet.

Men enig med deg, ville visst om det.

Anonymkode: 74ff1...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig barnslig. Høres ut som noe fjortisene mine kunnet finne på.

De hadde en periode de gikk og face-timet rundt i hele huset mens de snakket med kompiser. Fikk beskjed om å slutte med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke greit!! Hva feiler det fyren! Man ikke bare informerer om at man filmer, man spør!!

Anonymkode: 7baef...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forbanna. Sånt gjør man ikke. Helt tankeløst av din mann. 

Anonymkode: 3c0fe...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke greit! Jeg vil ikke bli filmet uten at jeg vet det i det hele tatt, og i hvertfall ikke på badet. 

Jeg hadde faktisk blitt hysterisk rasende, kjenner jeg 🙈

Anonymkode: a4f99...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mannen din sosialt lite intelligent? Han oppfører seg i hvert fall slik.

Å filme meg uten mitt samtykke er ikke greit. Å ikke si fra om at han filmet meg på badet hadde gjort meg så rasende at han aldri hadde gjort det igjen!

Om man snakker med noen med høytaleren på så forsikrer man seg om at de som kan høre det i begge ender synes det er greit, og det sjekker man selvfølgelig før man slår på høytaleren. Å filme noen uten å varsle først er idioti. Å filme noen nesten naken og på badet i eget hjem uten å si fra, det er... vel, han fremstår i hvert fall som en lite smart mann. Når han ikke forstår problemet så bekrefter han bare det inntrykket.

Han skylder deg en unnskyldning!

Og dere må bli enige om kjøreregler for fremtiden ang. dette.

Anonymkode: dd52a...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Min svigermor ville nok ha lurt på om det hadde rablet for ham. For noe så udannet ville hun ikke ha likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom min og svigermors reaksjon. Ville nok mannen min. Ikke turt noe sånt igjen, men mannen min har hjerne så han ville ikke gjort noe sånt i utgangspunktet.

Mannen din må oppdras. Hvordan reagerte svigermor?

Anonymkode: 5351c...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen.

For å svare på spm. Vi facetimer endel her i huset uten å varsle hverandre. Ungene snakker mye med fettere, kusiner, tanter og onkler, besteforeldre m.m. MEN, dette skjer jo aldri på badet det er en stor forskjell. Derfor antok jo jeg at svigers sa Hei til meg at dette var en vanlig samtale på høytaler. Jeg trodde jo ikke at jeg ble filmet. Ble rasende å det fikk han høre. Han ble så satt ut at han av fri vilje vasket huset. Uansett. Etter å ha brukt 4t på å være rasende er jeg nå bare oppgitt over dumskapen.

 

hi

Anonymkode: e7cad...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...