Gå til innhold

Navnelapper i bhg - hjemmestrikkede plagg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som har GODE selvklebende navnelapper? Til bruk på vanlige klær (kjøpte), inni sko, og gjerne også matboks? 

Og så trenger jeg navnelapper som kan syes på hjemmestrikkede plagg (gensere, luer og sokker) siden disse plaggene ikke har vaskelapp/annet som selvklebende lapper kan festes på... Hvor får jeg tak i sånt? (helst uten å måtte bestille 100 stk..) Gjør ikke noe om jeg må bestille fra ulike sider.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med askeladden sine strykefrie lapper. Gikk etter pris først og bestilte et annet sted, da fant jeg 3-5 lapper som hadde falt av hver gang jeg kjørte en vaskemaskin. Nå er det kanskje 1 lapp i annenhver maskin.

Har ikke erfaring med lapper man syr på, men bruker askeladden sine strykelapper til hjemmestrikket.

Anonymkode: 81170...3a4

Skrevet

Jeg syr lappene på hjemmestrikk. Har prøvd strykelapper, men de faller bare av etterhvert. Raskere og mindre frustrerende å sy på selv

Anonymkode: 23f54...f84

Skrevet

Jeg har strøket merkalt og Askeladden sine navnelapper på strikkeklær. De smelter inn og jeg har aldri opplevd at de har falt av.

Anonymkode: 0c570...0e7

Skrevet

Jeg har alltid brukt strykelapper på ull/strikket tøy, det går kjempefint!

Skrevet

Askeladden sine. Du betaler litt mer men så sitter de uansett. Jeg har kjøpt andre merker men de detter av. Sverger til Askeladden sine.

Anonymkode: a742d...ca1

Skrevet

Har brukt slike vevde bånd, husker ikke hvor jeg har bestilt, da det er veldig lenge siden med sånne plast dingser som ligner på tegnestifter som du knekker av bakenden når du har festet de.

Anonymkode: e0db7...1d9

Skrevet

Askeladden/navnelapper.no sine klistrelapper(de med farge;ikke de hvite) sitter på det meste. Brukt de mye på hjemmestrikkede plagg, en og annen har vel falt av, men ikke så ofte at det har vært et problem.

Anonymkode: de41a...90b

Skrevet

har ikke med hjemmestrikkende jeg, for det har flere blitt frastjålet selv med navnlapper på

Skrevet

Tusen takk for svar dere 😄 da blir det askeladden sine til de vanlige klærne, og de fra sabo til strikketøy. Tør ikke bruke sånne man smelter inn (jeg har null husmorskills, setter sikkert svarte svimerker på plaggene om jeg prøver) :p

Tenker å i tillegg brodere initialene hans på innsiden (uten at det vises foran) i tilfelle merkingen blir fjernet etc. Har ikke hørt om tyveriproblemer i bhg mini skal starte i, den er ikke så stor og de ansatte har somregel god oversikt. Men kommer likevel ikke til å sende med de fineste og nyeste plaggene. :P Kun de enkle som er strikket nettopp til bhgbruk, samt litt vi har arvet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...