Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen maser og maser om at du må bli med på en fest du egentlig ikke har interesse av. Pga avstand sier du ok, men at du kjører. Hele kvelden er mannen opptatt med sitt og på vei hjem sier han ikke en dritt, men går bare å legger seg. 

Jeg lurer på hva i huleste jeg skulle på den festen etter! Det blir ingen neste gang for å si det slik 😡

Anonymkode: 9b4a7...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, håper det var andre på festen som du kunne ha det hyggelig med! 

Jeg hadde konfrontert mannen min med en gang, jeg hadde ikke orket å legge meg skuffet og sint. Du burde snakke med ham om det i morgen. Si hva du føler og spør han om hva han selv tenker om hvordan kvelden ble. 

Skrevet

Spør ham når han er blitt edru og har fått litt avstand til festen, hvorfor han ville ha deg med når han ikke enset deg hele kvelden og ikke en gang var høflig på vei hjem og ikke en gang hjemme sier et ord.

Ikke anklag ham, bare spør ham saklig og så lytter du til ham og tar det deretter derfra, ber han lytte til deg og så forklarer du ham hvordan han fikk deg til å føle den kvelden. Om han da bortforklarte alt, da hadde jeg blitt ganske irritert...

Anonymkode: 3421b...b55

Gjest Antarctica
Skrevet

Han ville vel ha en sjåfør. Men det var en litt uredelig måte å skaffe det på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...