Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Hun ble 9 nå i mai. Hun lurte på om det luktet svette under armen i stad,luktet og det luktet sur svettelukt. Hun badet/dusjet på morgenen i dag og har ikke vært i veldig fysisk aktivitet i dag. Lukter kun når man lukter rett under armen og ikke ellers, hadde ikke luktet det hvis hun ikke hadde spurt. Burde man begynne med deo? Og evt hvilken? Takk for råd og svar Anonymkode: c8640...eb8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Vet ikke hvor vanlig det er, men min jente begynte også å lukte svettlukt under armene i den alderen. Hun er snart 12 år nå, og jeg merker ikke at det har blitt verken verre eller bedre. Jeg har kjøpt noen sånne neutral deo til henne mener jeg. Vet egentlig ikke så mye mer enn deg om dette. Mi jente har for øvrig ikke fått mens enda, så det er sletts ikke sikkert det tyder på at mensen er på tur. Anonymkode: 1b208...c24
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Takk for svar. Håper for guds skyld at ikke mensen er på vei stakkars, trur ikke det heller. Håper hun følger meg og jeg var 12 år. Er sikkert ikke uvanlig heller. Kan kjøpe litt deo hvis det blir ille. Hi Anonymkode: c8640...eb8
Juliea Ruler Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 Er ikke så uvanlig sa legen min. min 6 år gamle jente har begynt å lukte svette så vi sjekket det opp hos legen alt er fint, men vi skal tilbake om det ikke bedrer seg med deodorant. vi bruker Apotek 1 sin egen den er ute aluminium og alt annet tull, så vi prøver den først før vi ser om en stund om vi må ha en sterkeste med aluminium. har bedret seg med deodorant for vår del, men merker det fremdeles. hun er ekstremt aktiv. Her er det ingen tegn på tidlig pubertet dette har vi sjekket gjennom ulike blodprøver.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Håper for guds skyld at ikke mensen er på vei stakkars, trur ikke det heller. Håper hun følger meg og jeg var 12 år. Er sikkert ikke uvanlig heller. Kan kjøpe litt deo hvis det blir ille. Hi Anonymkode: c8640...eb8 Jeg var også 12 år, og regner egentlig med at hun også følger meg. Kan jo være greit å kjøpe en deo, hun kan jo føle seg bedre da om hun selv har kommentert at hun lukter. pass nå på at det er en deo uten aluminium når hun er så ung. (legger meg ikke borti hva voksne bruker på seg selv) anonym over Anonymkode: 1b208...c24
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #6 Skrevet 10. juni 2017 Takk igjen ☺ Får kjøpe inn en deo uten aluminium og si at hun kan prøve hvis hun vil. Det luktet ikke rundt hun, kun når jeg stakk nesa under armen. Sikkert luktet det selv siden hun spurte😊 Hi Anonymkode: c8640...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå