Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Har vært hos legen og rådført meg om det er trygt å ta Seroquel (som jeg tar for søvn og ptsd) nå som jeg er gravid,han sa at dosen var så liten at det ikke ville gjøre noe skade og synes jeg burde fortsette å ta det. Nå tar jeg kun 25 mg pr kveld. Men har lest at det er ukjent om det kan være skadelig for fosteret. Er det noen her som har fullført et svangerskap og tatt Seroquel? Anonymkode: 3dfcc...db3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Vet ikke om jeg er rette til å svare deg, men jeg hadde stolt på legen. Jeg har selv gått på seroquel i mange år, men byttet til en annen for noen måneder siden. Fikk da beskjed om at hvis jeg ble gravid, eller ville planlegge å bli gravid, så måtte jeg gå tilbake på seroquel igjen. Gikk på 400 mg, men legen sa da at jeg måtte ha lavere dose, evt. Anonymkode: aaf05...d17
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Takk for svar, 25 mg er jo en ganske lav dose men nok til å holde meg i sjakk, så tenker hvis legen sier det er trygt så må jo det være det? Anonymkode: 3dfcc...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå