Gå til innhold

Dere som har ammet for 2-3 år siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fortsatt melk i brystene? Jeg har det, brystvortene kan være fuktige og nå når jeg klemte kommer det væske/ melk. 

Er dette normalt? Når blir det helt borte?

Anonymkode: 7f03f...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammet for to år siden og har ikke melk i brystene nå, men tror jeg hadde for et halvt år siden eller noe. I hvertfall leeeenge etter jeg var ferdig å amme

Anonymkode: d836f...f80

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ammet for to år siden og har ikke melk i brystene nå, men tror jeg hadde for et halvt år siden eller noe. I hvertfall leeeenge etter jeg var ferdig å amme

Anonymkode: d836f...f80

Så mye at du kunne klemme ut dråper?

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere fortsatt melk i brystene? Jeg har det, brystvortene kan være fuktige og nå når jeg klemte kommer det væske/ melk. 

Er dette normalt? Når blir det helt borte?

Jepp, jeg har det.

Hos mamma ble det aldri borte

Anonymkode: dac89...2dc

Skrevet

Hos meg ble det helt borte noen få dager etter ammeslutt. Tror ikke det kan ha vært mange dråpene han fikk ut på slutten.

Anonymkode: cf667...193

Skrevet

Prøvde nå, og det kom ingenting.

Anonymkode: 82856...3b3

Skrevet

Husker at jeg hadde melk lenge etter ammeslutt. Jeg hadde mye melk helt til jeg sluttet å amme med begge ungene.

Husker ikke nøyaktig hvor lenge, synes 2 år hørtes litt ekstremt ut, men jeg kunne sikkert klemme ut melk i opptil 1 år.

Anonymkode: 37a2c...c8f

Skrevet

Nei. Har aldri klart å klemme ut noe melk, ikke en gang når jeg ammet. Og jeg hadde mye melk, tjukke babyer 😃

Anonymkode: b9812...5d9

Skrevet

Flere som tenker det er normalt eller bør jeg få en legetime?

Skrevet

Det er helt normalt og kan vare i mange år. Hos meg forsvant det kjapt, men jeg var pumpemamma og slet for å produsere nok. Jeg har flere venninner som har noen melkedråper i brystene selv om det er 3-4 år siden fødsel. 

Skrevet

I dagene før mensen kunne jeg klemme ut en dråpe eller to i 10-11 år etter at jeg sluttet å amme. 

Anonymkode: fc299...72b

Skrevet

Helt normalt😊

Anonymkode: a7137...afc

Skrevet

Kommer ikke melk ut, men på mammografi kunne legen se at det lå igjen melk der inne ja.

Anonymkode: 66641...75d

Skrevet

Jeg hadde melk til barnet var 4år.  Ammet til hun var 18mnd.

Anonymkode: e2ffd...182

Skrevet

3 år siden jeg sluttet, har hatt litt melk hele tiden. Sånn som kan skje sier legen!😊

Anonymkode: 7920e...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...