Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Hvordan er byen? Anonymkode: d80d8...1f1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Jeg trivdes veldig godt der. Stranden er flott og sentrum/gamlebyen er kjempefin. Reiser garantert tilbake 🌞 vi bodde på Ibiscos garden. Veldig bra for ungene og ca 15 min gåing inn til gamlebyen på strandpromenaden 😊 Anonymkode: faba5...f90
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Takk for svar! Vi skal til Rethynom i august og gleder oss Anonymkode: d80d8...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå