Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Noen som har erfaringer? Er under utredning av habituell abort. Narkose? Smerter? Må jeg ordne avføringsmiddel dagen før? Pris? Anonymkode: 4f881...013
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Jeg tok hysteroskopi for litt over en måned siden som del av utredning for habituell abort. Min hysteroskopi ble gjort samtidig som fjerning av eggleder pga svangerskap utenfor livmoren, så smerter etterpå vet jeg ikke noe om, for jeg hadde kun vondt i operasjonssårene, men mulig at jeg ville ha kjent noe annet hvis ikke operasjonssårene hadde vært så vonde. Jeg skulle egentlig ha hysteroskopien en uke senere, men da legene skjønte at jeg hadde svangerskap utenfor livmoren istedenfor å ha spontanabortert slik de først trodde, gjorde de begge inngrep samtidig. Hysteroskopien var planlagt dagkirurgisk og i narkose. Jeg skulle ikke ta avføringsmiddel på forhånd. Jeg betalte ingenting, men det var antakelig fordi jeg var gravid, siden jeg hadde exu. Anonymkode: 49c3c...a03
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Takk for svar MÅ nok bare ringe dit forhører så mye forskjellig... Anonymkode: 4f881...013
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 Jeg har også tatt det i forbindelse med hab ab. Gikk veldig fint. Narkose, ingen smerter, kostet ingenting. Tok klyx kvelden før. Sto i infoskrivet at det skulle gjøres. Var på Riksen, ca. 11 år siden, så kan jo ha endret seg. Lykke til! Anonymkode: 12e84...fce
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Dagkirurgi, ingen avføringsmiddel, tar ca 15 min, egenandel hos oss er 3-400 kr, litt menssmerter etterpå, får Paracet som smertelindring, ingen sykmelding. Anonymkode: 5f5c3...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå