Gå til innhold

Sjekk Babyshop på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har konkurranse der du kan vinne kavat sko. Du må kommentere og tagge en venn. Så er du med i trekningen. 

For de som synes TIGGING PÅ FACEBOOK (og alle de "tårevåte historiene") er underholdende så har dere mage godbiter å lese der :) tipper det kommer mer også utover dagen ;)

Jeg skulle delta, men gadd ikke siden jeg ble mest opptatt av å la meg provosere av den desperate tiggingen. 

Fiktivt eksempel: "datteren min, Mia, på 14 mnd har fått frastjålet skoene sine i barnehagen og jeg har mistet jobben så har ikke råd til nye. Hun hadde blitt så glad for nye Kavat sko! For de er helt fantastiske, elsker kavat helt på ekte"

Anonymkode: 0ec11...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😂 er det virkelig mulig? At ikke folk skjønner at det blir trukket helt tilfeldig?!? Hjelper ikke med tårevåte historier akkurat 😜 

".....Elsker kavat helt på ekte" 😂😂😂😂😂😂😂 

Anonymkode: 1c9ba...866

Skrevet

Hehe, tviler på at babyshop leser kommentarene, er jo helt tilfeldig trekkning 😉

Anonymkode: df81a...fc0

Skrevet

Ja, det er jo bare en trekning.. :P ikke konkurranse om hvem det er mest synd på. De outer jo barna sine også. 

Anonymkode: 0ec11...e63

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Akkurat i dette tilfellet står det at vinneren KÅRES, ikke trekkes. Ergo er det godt mulig at det lønner seg å skrive noe mer enn " jeg vil gjerne vinne skoene". Men underholdende er det jo likevel.

Skrevet

tragisk og lage en tråd om dette

Anonymkode: 28d2d...46d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

tragisk og lage en tråd om dette

Hva er tragisk med det?

Anonymkode: 7f996...ae2

Skrevet

Utrolig hvordan noen legger ut privatlivet sitt på Internett for å prøve å vinne ett par sko, en spinner eller to kino billetter ( eller hva det måtte være ) snakk om nettvett. Å legge ut så alle kan lese, skummelt hvor lite enkelte tenker 

Anonymkode: 15b09...665

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er tragisk med det?

hvorfor skal du blande deg opp i dette ?

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skal du blande deg opp i dette ?

Hahaha, stått opp med feil bein i dag? Hvorfor blander du deg med noe hi ikke spør om da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...