Gå til innhold

OMG Skam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke spoile, men dere som ikke har sett det siste klippet må gå inn og se!!

Anonymkode: 0ca26...2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know !!😍😍😍

Anonymkode: d880b...ed3

Skrevet

Omg!!!!!!! Dåner!!!

Anonymkode: 95ef0...30d

Skrevet

Jippi😁 😍😍😍

Anonymkode: e28c1...39d

Skrevet

Jeg ble så rørt når Sana leste meldingene mellom Noora og Yosief :strix::strix:

Anonymkode: 4105f...e07

Skrevet

Williaaaaam:bond:

Anonymkode: d5dbb...a2c

Skrevet

Ny sesong?

Anonymkode: 506f0...db1

Skrevet

Andem har nok jobbet hardt for den slutten.

Før sesongen var det offentliggjort en liste over hvem som ville vise seg i løpet av sesongen, verken Eskild eller William sto på den. Thomas Hayes uttalte jo også at han aldri ville komme tilbake som William.

Så har seertallene stupt, selv litt Even og Isak innimellom var ikke nok. Da kom William inn i bildet igjen. Enten ble han betalt godt, eller så var han like desperat etter at Elven floppa :D

Men uansett var det en herlig vri. Gleder meg til fortsettelsen, har savnet Noora + William :strix:

Skrevet
13 timer siden, +++ skrev:

Andem har nok jobbet hardt for den slutten.

Før sesongen var det offentliggjort en liste over hvem som ville vise seg i løpet av sesongen, verken Eskild eller William sto på den. Thomas Hayes uttalte jo også at han aldri ville komme tilbake som William.

Så har seertallene stupt, selv litt Even og Isak innimellom var ikke nok. Da kom William inn i bildet igjen. Enten ble han betalt godt, eller så var han like desperat etter at Elven floppa :D

Men uansett var det en herlig vri. Gleder meg til fortsettelsen, har savnet Noora + William :strix:

Har seertallene stupt altså? Det visste jeg ikke

Anonymkode: b597b...c32

Skrevet

DRIT LEI. denne sesong har vert ræva, altfor mye fokus på noora, william og noorhelm... for min del kunne han blitt ute, hadde blitt mye gladere for en yousana scene på slutten

Anonymkode: 43a37...1e3

Skrevet

HVorfor sier dere "slutten"?

Sesongen er veld ikke slutt ennå?! :o

Anonymkode: 641bf...d95

Skrevet

Jeg ler meg ihjel av Eskild og Linn i de to siste klippene! 😂 Men hvordan kan Linn ha hatt klamydia 13 ganger når hun bare har hatt én kjæreste? Ser ikke for meg at hun er dronninga av one nights... 😂

Anonymkode: 66019...653

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ler meg ihjel av Eskild og Linn i de to siste klippene! 😂 Men hvordan kan Linn ha hatt klamydia 13 ganger når hun bare har hatt én kjæreste? Ser ikke for meg at hun er dronninga av one nights... 😂

Anonymkode: 66019...653

Linn og Eskild er fantastiske! Savner den gærne legedama. 

Anonymkode: 0ca26...2a3

Skrevet

Elsker Noora og William ! Sesong 2 var den beste. Da han kom ut av bilen, herregud jeg er 40 men fytti aaså ,  de der to. Dån!

Anonymkode: 95ef0...30d

Skrevet

Når det gjelder rollelisten tror jeg andem offentliggjør det hun vil.

Før s3 skrev jo alle side opp og side ned om ho som spiller emma og skam.

Even var ikke nevnt. Det kan ha vært avtalt tidlig at William skulle komme uten at vi fikk vite det.

Jeg syns noorhelm kunne holdt seg i London. Det er så alt for mye fokus på de og så lite på de andre.

Anonymkode: b38d7...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...