Gå til innhold

Hva er det SKAM-Noora bruker på leppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kan jo gnikke tennene mye på leppene uten at fargen smitter av? 

Anonymkode: 0c778...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sende spørsmål til loglady99

Anonymkode: 9f723...0c6

Skrevet

Vel. Det er en TV-SERIE hvor det står en SMINKØR ved siden av og FIKSER leppestiften hvert FEMTE minutt. Det er også en KLIPPER som TAR VEKK eventuelle tabber med leppestift på tenna.

Anonymkode: e3f04...c8c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel. Det er en TV-SERIE hvor det står en SMINKØR ved siden av og FIKSER leppestiften hvert FEMTE minutt. Det er også en KLIPPER som TAR VEKK eventuelle tabber med leppestift på tenna.

Nei, Skam har ingen sminkør.

Alle sminker seg selv da det skal se ekte ut. Det skal ikke være perfekt men slik jenter på den alderen ville gjort det selv, både med feil og mangler her og der.

Noora bruker nok bare en god leppestift av et bedre merke som ikke smitter av. Finnes flere av disse uten at jeg husker merke da jeg ikke bruker det selv. Men ta tur på Kicks så vet de mer der.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du driter deg ut 

Skrevet

I en tidligere episode viste hun at hun brukte Clinique. Jeg har en derifra selv, og den sitter veldig bra og er fargesterk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...