Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Er det noen assistenter her som har vært barnehagelærer2 på disp? Gikk dere mye opp i lønn? Hvilke arbeidsoppgaver fikk dere som dere ikke hadde fra før? Anonymkode: 0b8c6...906
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Venninnen min var det. Hun fikk samme lønn som hun hadde på sin forrige arbeidsplass, hun er utdannet sosionom. Hun søkte et vikariat i en barnehage for å få en pause fra alle de tunge sakene hun hadde jobbet med i flere år på en institusjon for ungdom. I barnehagen ble det til at hun fikk de tunge sakene der også, barnevern, møter, foreldresamarbeid osv rundt vanskeligstilte familier og barn med spesielle behov. Men mye færre slike saker i en barnehage med mest friske barn fra velfungerende familier enn i en institusjon drevet i samarbeid med barnevernet da, så hun fikk en velfortjent pustepause fra de veldig tunge sakene. Anonymkode: 228a9...5ea
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er førskolelærer men har jobbet med en del ped2 på disp. De hadde alle høyskoleutdanning, så de fikk lønn tilsvarende det en førskolelærer får. Andre jeg kjenner som f.eks er Barne og ungdomsarbeider har fått mer enn før, men ikke så mye som de ville hatt som pedagog. Anonymkode: 830be...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå