Gå til innhold

Hvor sterk er en 1,5-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1,5-åring klarer å dytte meg. Jeg er tykk, veier kanskje 90 kilo. Sliter med å holde igjen liksom :o Og jeg bærer unger på 20-25 kg uten problemer.

Anonymkode: 3403a...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor dyr er en ost? 

Anonymkode: b23cc...982

Skrevet

Jeg veier 60 kg og min på 1,5 har ikke sjans til å dytte meg. 

Anonymkode: 8143e...3f2

Skrevet

Det kommer nok ann på hvor god balanse og hvor sterk du også er. Kommer ett lite barn og dytter betyr ikke det at det er veldig sterkt, ikke sikkert barnet hadde klart å løfte mye men å dytte blir noe annet. Ungen har nok krabbet en stund, og dermed er dette bevegelser som er kjente og mye brukt. Det har dyttet seg opp mange ganger. 

Anonymkode: 12a0c...b4a

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer nok ann på hvor god balanse og hvor sterk du også er. Kommer ett lite barn og dytter betyr ikke det at det er veldig sterkt, ikke sikkert barnet hadde klart å løfte mye men å dytte blir noe annet. Ungen har nok krabbet en stund, og dermed er dette bevegelser som er kjente og mye brukt. Det har dyttet seg opp mange ganger. 

Anonymkode: 12a0c...b4a

Hun satt på en hylle (jeg tok på sko) litt høyt opp og hun satt inntil veggen og dyttet meg. Måtte bruke kraft for å holde igjen ja. Jeg er sterk altså, løfter og bærer tungt hele tiden. Men som 12 - åring løftet jeg lett min far på 90 kilo så ligger kanskje i slekta 😰  ble bare overrasket.

Anonymkode: 3403a...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...