Gå til innhold

Bsrnehage sekk! Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken barnehage sekk har dine barnehage barn? Vurderer den på bildet. Er den stor nokk? Rommer ca 8 liter. Er til matpakke, falske og skifte tøy. 

Screenshot_20170609-174206.png

Anonymkode: c04f4...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Beckmann til min jente. Men den er for at hun skal bære den selv på tur med barnehagen. Til og fra barnehagen bruker vi stoffposer eller Stormbergposer(de er geniale til barnehagebruk. I forrige barnehage fikk ikke barna ha sekker hengende i garderoben(av sikkerhetshensyn) så der var det ikke noe poeng å ha noen dedikert barnehagesekk.

Anonymkode: e0d6e...924

Skrevet

Vi har hatt en større sekk/bag til skiftetøy o.l. også har barna hatt en sekk de kan bære på ryggen selv til turer.

Det viktige med små sekker de skal bære selv er at det er en brystrem som kan kneppes over brystet, da kan de løpe og leke med sekken på uten at den sklir ned fra skuldrene

Mine unger har vært veldig glad i disse sekkene, de har blitt brukt langt opp i barneskolen også for de sitter fint på ryggen også når de sykler.

https://www.skolesekker.no/1-klasse/gympose/gympose-beckmann

Anonymkode: a6c60...5af

Skrevet

Vi har bergans nordkapp junior :) men trenger det egentlig ikke enda, de minste er normalt ikke på så lange turer at de har med seg noe. Vår er vel 12liter og jeg syns den er stor, men mini bærer den uansett ikke selv. Klesskift har de liggende i bhg på plassene sine, og til/fra når det må vaskes og fylles på med nytt har vi klærne bare i poser eller en gymbag :)

Anonymkode: 345d6...bac

Skrevet

Det spiller da ingen rolle?! Vi bruker sekken kun til matboks og flaske egentlig. Skiftetøy har vi i et nett som ligger fast i bhg, bare hjem en sjelden gang. Yttertøy har vi i en egen pose eller nett.

Til eldste hadde vi en Beckmann sekk av den minste modellen, tror den kostet 150 kr. Den er nesten like fin etter 5 år i bhg.

Anonymkode: c4810...7bd

Skrevet

Og i vår bhg går de nesten aldri tur med egen sekk, kun de eldste. 

Anonymkode: c4810...7bd

Skrevet

De minste trenger vel sånd egentlig ikke. Men på storband bør man ha sekk som rommer flaske, matboks, termos innimellom, sitteunderlag og ekstra votter f.eks. Da må man ha min 12 liter tenker jeg. Holdt akkurat for vår på storbarn. Nå har minste sekk på 8-10 liter tenker jeg. Holder til flaske, matboks og sitteunderlag. 

Anonymkode: bd066...2f3

Skrevet

Jenta her har denne og har hatt den i 3,5 år. 

Super fornøyd. Den sitter godt på henne, rommer det hun trenger, har egen regntrekk og godt med reflekser. Et pluss for oss er også at stroppene kan dras langt nok ut til at både mannen og jeg kan ha den ordentlig på ryggen også. 

https://www.google.no/search?q=beckmann+barnehagesekk&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjl_uWR1rLUAhVCaxQKHXLHAmAQ_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=yMxVg538B9MGYM:

Anonymkode: a2bf0...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...