Gå til innhold

Innetid 10-11 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når synes du en på 10-11 må komme hjem for kvelden når det er henholdsvis vanlig ukedag, helg og ferie? 

Anonymkode: f73f4...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på. Hos oss var det 25 grader til langt på kveld. Så jeg lot mine leke ute til 2200 - ja, på en hverdag! Helt crazy! 

Anonymkode: a7115...598

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer helt an på. Hos oss var det 25 grader til langt på kveld. Så jeg lot mine leke ute til 2200 - ja, på en hverdag! Helt crazy! 

I går, skulle det stå.

Skrevet

Det kunne nok jeg også gjort :) Men synes det er litt annerledes når de er på besøk hos andre. Det er det som er tilfellet nå. Vil ikke at foreldrene skal ergre seg over at min blir for lenge ;)

HI 

Skrevet

Min kommer gjerne hjem fra venner en gang mellom 18 og 19.30. Samme i helgene egentlig, om hun ikke skal overnatte.

Anonymkode: 0597f...dcb

Skrevet

Han har innetid kl 20 i hverdagene og kl 21-22 i helgene.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det kunne nok jeg også gjort :) Men synes det er litt annerledes når de er på besøk hos andre. Det er det som er tilfellet nå. Vil ikke at foreldrene skal ergre seg over at min blir for lenge ;)

HI 

Ser den, samtidig klarer vel foreldrene å gi ham beskjed dersom det begynner å bli for sent for dem med besøk? Vi bruker å få hjem våre senest kl. 20, av samme grunn som du tenker på, men er det våre barn som har besøk så kan de som regel få bli noe lenger.

Anonymkode: a98dd...e85

Skrevet

Vår er snart 10, og her er der innetid 19.30 på hverdager. I helger varierer det, men fredager 20-20.30, mens lørdag er det familietid. 20.30 var det i sommer, sikkert likt denne sommeren. 

Skrevet

Er de hos noen så skal de helst være hjemme før åtte. Er de ut i gata eller hagen så er det ikke noen innetid egentlig. 

Anonymkode: 84bbc...859

Skrevet

11 år, hverdag inne kl 20, helg kl 20:30- 21:00 .

Anonymkode: 1a60c...363

Skrevet

Som regel er det innetid mellom 19.00-19.30 på hverdager. Mellom 19.30 og 21.00 i helger og ferier alt etter som hva i gjør.

Jeg sender hjem andres unger når det passer oss.

Anonymkode: fb928...f45

Skrevet

Har ingen spesielle regler på dette. Den ene dagen har hun trening som ikke slutter Før kl 21.30 og da sykler hun og er hjemme 21.45. Men utenom det liker jeg å ha henne hjemme før kl 21 i hverdagen og Før kl 23 i helgene. Kommer jo an på hvor hun er og hva de gjør. Ofte er de på fotballlbanen en hel gjeng og der driver de alle på til kl 22-23 i helgene. Er hun på besøk hos andre så pleier hun å være hjemme rundt kl 21. Er da vi også pleier å sende unger hjem. 

Anonymkode: 59d9e...37e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen spesielle regler på dette. Den ene dagen har hun trening som ikke slutter Før kl 21.30 og da sykler hun og er hjemme 21.45. Men utenom det liker jeg å ha henne hjemme før kl 21 i hverdagen og Før kl 23 i helgene. Kommer jo an på hvor hun er og hva de gjør. Ofte er de på fotballlbanen en hel gjeng og der driver de alle på til kl 22-23 i helgene. Er hun på besøk hos andre så pleier hun å være hjemme rundt kl 21. Er da vi også pleier å sende unger hjem. 

Oi, min 10-åring legger seg 20.30 på hverdager og mellom 21.30 og 22 i helgene hun....

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi, min 10-åring legger seg 20.30 på hverdager og mellom 21.30 og 22 i helgene hun....

Ja det gjorde min da hun var 10 år også. Nå er hun 11 (fyller 12 sent på året) og har trening 3 dager i uken hvor den seneste slutter 21.30 og den tidligste slutter 20.15. I tillegg har de kamper som ofte ikke er ferdig før kl 21. 

Skrevet

Treninger som er ferdige 20.30, 2 dager i uken.  Ellers tilbringes dagene mye ute,  og på denne tiden hvor det er like lyst hele døgnet blir dagene/kveldene lengre.  Merker meget god forskjell på nå vs desember/januar- vi alle trenger mindre søvn nå.  I helgene og i sommerferien når været er fint har vi ingen innetid sånn sett.  Men forskjell på å være i hagen mot å være andre steder.  I ukedagene vil jeg ha han inn/ i gata fra 20. Ved fri er ofte barna i gata her ute til 23 om været er fint. 

Anonymkode: 6c64e...0ce

Skrevet

ukedager : 2030

helger : 22

ferier : hvis jeg vet hvor han er, kan han komme hjem når foreldrene til vennene hans mener det er greit han går,er slik her også så er en avtale mellom oss foreldrene

Anonymkode: de4df...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...