Gå til innhold

Noen som vet ang Gdansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på reise der med mine to på 10 og 17. Er det en grei plass? Ting å finne på? 

Var en jeg snakket med som var litt negativ til taxiene der. Noen som har hørt eller opplevd noe? 

Takker for tips! 

Anonymkode: fcfb9...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Gdansk 3 ganger, og vært i Sopot. Det er kort vei mellom Gdansk, Sopot og Gdynia. Nå på sommeren er det finest i Sopot og Gdynia. I Sopot har de en milelang flott strand. I Gdynia så har de akvariet og teknisk museum. De har noen museer i de forskjellige byene. Taxi er ikke noe problem å ta. Vi har tatt mye taxi der, og aldri opplevd noe tull.

Anonymkode: c8582...8df

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært i Gdansk 3 ganger, og vært i Sopot. Det er kort vei mellom Gdansk, Sopot og Gdynia. Nå på sommeren er det finest i Sopot og Gdynia. I Sopot har de en milelang flott strand. I Gdynia så har de akvariet og teknisk museum. De har noen museer i de forskjellige byene. Taxi er ikke noe problem å ta. Vi har tatt mye taxi der, og aldri opplevd noe tull.

Anonymkode: c8582...8df

Takk for tilbakemelding. 😊

Anonymkode: fcfb9...258

Skrevet

Vært i Gdansk med mannen og Sopot som familie. Ja taxi sjoførene kjører som svin. Var like før vi havnet i en ulykke sist. Ungene ble veldig redde 8 det ble forsåvidt vi voksne også). kjørte så lite som mulig.

Ellers er begge steder bra.

Anonymkode: 6500a...ce8

Skrevet

Gdansk er gørrkjedelig

Anonymkode: 49194...3d8

Skrevet

Gdansk er en kjempefin by:) Og Sopot har en nydelig strand! Vi tok mye taxi, men opplevde ikke noe negativt (annet enn mye wonderbaum-lukt, haha). Best taxi får du om du får hotellet til å bestille for deg.

Anonymkode: 2a51b...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...