Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Lurer på reise der med mine to på 10 og 17. Er det en grei plass? Ting å finne på? Var en jeg snakket med som var litt negativ til taxiene der. Noen som har hørt eller opplevd noe? Takker for tips! Anonymkode: fcfb9...258
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Jeg har vært i Gdansk 3 ganger, og vært i Sopot. Det er kort vei mellom Gdansk, Sopot og Gdynia. Nå på sommeren er det finest i Sopot og Gdynia. I Sopot har de en milelang flott strand. I Gdynia så har de akvariet og teknisk museum. De har noen museer i de forskjellige byene. Taxi er ikke noe problem å ta. Vi har tatt mye taxi der, og aldri opplevd noe tull. Anonymkode: c8582...8df
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært i Gdansk 3 ganger, og vært i Sopot. Det er kort vei mellom Gdansk, Sopot og Gdynia. Nå på sommeren er det finest i Sopot og Gdynia. I Sopot har de en milelang flott strand. I Gdynia så har de akvariet og teknisk museum. De har noen museer i de forskjellige byene. Taxi er ikke noe problem å ta. Vi har tatt mye taxi der, og aldri opplevd noe tull. Anonymkode: c8582...8df Takk for tilbakemelding. 😊 Anonymkode: fcfb9...258
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 Vært i Gdansk med mannen og Sopot som familie. Ja taxi sjoførene kjører som svin. Var like før vi havnet i en ulykke sist. Ungene ble veldig redde 8 det ble forsåvidt vi voksne også). kjørte så lite som mulig. Ellers er begge steder bra. Anonymkode: 6500a...ce8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Gdansk er gørrkjedelig Anonymkode: 49194...3d8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 Gdansk er en kjempefin by:) Og Sopot har en nydelig strand! Vi tok mye taxi, men opplevde ikke noe negativt (annet enn mye wonderbaum-lukt, haha). Best taxi får du om du får hotellet til å bestille for deg. Anonymkode: 2a51b...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå