Gå til innhold

Sopp i skjeden!! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt diflucan for 3 dager siden, ikke bedring. Har også brukt canesten hver dag. Kan jeg prøve pevaryl vaginalpille og krem? Eller bør jeg gå til lege? Har gått på en skikkelig hestekur med antibiotika iv og i tablettform så derfor denne soppen...

Anonymkode: a60b1...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på apoteket. Eller ring og spør legen. 

Det er det tryggeste.

Anonymkode: 9ee43...355

Skrevet

Gå til legen. Fikk også sopp etter antibiotikakur. Fikk en stikkpille på resept som tok knekken på soppen veldig fort.

Anonymkode: 99848...804

Skrevet

Ved antibiotika får jeg alltid resept på Diflucan, da får jeg en 4 pkn og skal ta en tablett i uka. Kan være den ikke har full effekt enda, eller at du trenger lenger behandling.

Anonymkode: ce0fd...8a0

Skrevet

Du bør gå til legen, kan vær du må få en annen soppkur, og i tillegg ta melkesyre vagitorier!! Ellers kan det gå 3-4 dager før bedring med diflucan 150 MG 1 tab

Anonymkode: 4b9fc...b21

Skrevet

Søren at det er helg nå da, er ikke akkurat noe jeg kan gå på legevakten for. Klarer ikke å gå tur eller utav huset for det svir og klør så intenst. Har hatt på mye krem og lagt på myke mesoft kluter for det er så ille. Har en del "rifter", kanskje etter jeg har klødd. Huff 😩

Anonymkode: a60b1...b1d

Skrevet

Ikke sikkert det er sopp. Kan være annen ubalanse i floraen i underlivet. Gå til legen, så slipper du å ha det slik som nå.

Anonymkode: 2600e...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...