Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Begynner å bli lei av den tradisjonelle med kjøttdeig og løk... Anonymkode: 9fedb...608
It's all about me Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Vi har aldri kjøttdeig lenger. Her går det i marinert kylling, vårløk, spekeskinke og sjampinjong. Ev. skinke og pepperoni, eller skinke og bacon. Noen ganger kjøper jeg fersk mozarella og legger på i store biter. Og er det bare jeg som skal ha den blir det litt pesto også. Men noe av det viktigste er rekkefølgen. Ost skal IKKE på sist, da lager det bare et lokk og alt under koker. Ost skal på etter sausen, deretter kjøtt, så grønt
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Min favoritt er tynn bunn, squash i tynne, lange strimler ( bruk ostehøvel el) og fersk mozzarella + salt og pepper. Stekes på høy/max varme. Ha over god olivenolje når den er ute av ovnen. Supergod! Anonymkode: 7e437...48e
nick_350414 Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 Ramsløkpuree, kyllingbiter, rødløk og mozarella er veldig godt.
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Spekeskinke, oliven, sopp og vårløk. Bacon, sopp og paprika Pepperoni eller chorizo og vårløk Hvit pizza med blåmuggost, epleskiver og timian. Tusen muligheter som ikke er kjøttdeig og løk!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 Rødløk, serranoskinke, fersk mozzarella, ruccola, honningristede valnøtter og hvit pizzasaus. Anonymkode: 22dd2...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå