Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 http://e24.no/naeringsliv/kjell-inge-roekke/kampen-om-de-hemmelige-roekke-opptakene/24059614 noen andre som har fått emd seg dette? lukter skandale syntes jeg.. Anonymkode: 6be41...526
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://e24.no/naeringsliv/kjell-inge-roekke/kampen-om-de-hemmelige-roekke-opptakene/24059614 noen andre som har fått emd seg dette? lukter skandale syntes jeg.. Anonymkode: 6be41...526 Jeg vil ikke spekulere for mye rundt dette, men har en del kjennskap til omgangskretsen privat og det eneste jeg kan kan si med sikkerhet er at der er mye kynisme. Hva enn man gjør regnes det ut i penger og profitt/tap. Jeg ble ganske overrasket i et selskap jeg var i, der blant annet kunst var tema (får meg jo til å tenke litt) og ikke minst båter. Det er kjøp og salg over en lav sko og det er alltid ekstremt høye summer det er snakk om. Det viskes og tiskes og legges planer for hvordan man skal formulere/legge frem osv. Jeg er spent på å se hva utfallet her blir. Jeg er overbevist om at Røkke er klar over risikoen ved det han ev. har gjort. Han ligger nok ikke søvnløs om natten. Anonymkode: 40140...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå