Gå til innhold

Kunne ønske å gå ned noen kilo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 157 og er 55 kg. Håpte kanskje 3-5 kg. Høres det greit ut? 

Noen som har tips til tiltak?

Anonymkode: 28162...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel anbefale deg å gjøre litt forarbeide selv! Ta eierskap i din egen prosess..

Anonymkode: f1011...52b

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil vel anbefale deg å gjøre litt forarbeide selv! Ta eierskap i din egen prosess..

Anonymkode: f1011...52b

Ja, enig der. Hadde bare vært greit med noen tips på veien. Har en del grep. 

Skrevet

For meg er det eneste som funker å telle kalorier. Når jeg må registrere, veie maten osv før jeg spiser blir det mindre impulsmat og dermed er det enklere å holde seg til måltider.

Jeg bruker Lifesum og det funker fint. Går ned ca 1 kg i uka, og det synes jeg er passe. 

Anonymkode: ff0e0...236

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det eneste som funker å telle kalorier. Når jeg må registrere, veie maten osv før jeg spiser blir det mindre impulsmat og dermed er det enklere å holde seg til måltider.

Jeg bruker Lifesum og det funker fint. Går ned ca 1 kg i uka, og det synes jeg er passe. 

Anonymkode: ff0e0...236

Takk for tips. Kanskje jeg skulle prøvd meg på det. 

Skrevet

3-5 kg er jo ingenting, det er jo bare å spise litt mindre til hvert måltid en liten måned.

Pleier du spise 2 brødskiver spiser du 1,5, pleier du spise en stor porsjon middag spiser du en litt mindre en, pleier du drikke kaffe med helmelk bytter du ut i svart, pleier du kjøpe en sjokolade på vei hjem fra jobb kjøper du en banan isteden osv.

Trenger ikke veldig store forandringer for å gå ned så lite altså. 

Anonymkode: 31ff9...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...