Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Er 157 og er 55 kg. Håpte kanskje 3-5 kg. Høres det greit ut? Noen som har tips til tiltak? Anonymkode: 28162...74a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Vil vel anbefale deg å gjøre litt forarbeide selv! Ta eierskap i din egen prosess.. Anonymkode: f1011...52b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil vel anbefale deg å gjøre litt forarbeide selv! Ta eierskap i din egen prosess.. Anonymkode: f1011...52b Ja, enig der. Hadde bare vært greit med noen tips på veien. Har en del grep. Anonymkode: 28162...74a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 For meg er det eneste som funker å telle kalorier. Når jeg må registrere, veie maten osv før jeg spiser blir det mindre impulsmat og dermed er det enklere å holde seg til måltider. Jeg bruker Lifesum og det funker fint. Går ned ca 1 kg i uka, og det synes jeg er passe. Anonymkode: ff0e0...236
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: For meg er det eneste som funker å telle kalorier. Når jeg må registrere, veie maten osv før jeg spiser blir det mindre impulsmat og dermed er det enklere å holde seg til måltider. Jeg bruker Lifesum og det funker fint. Går ned ca 1 kg i uka, og det synes jeg er passe. Anonymkode: ff0e0...236 Takk for tips. Kanskje jeg skulle prøvd meg på det. Anonymkode: 28162...74a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 3-5 kg er jo ingenting, det er jo bare å spise litt mindre til hvert måltid en liten måned. Pleier du spise 2 brødskiver spiser du 1,5, pleier du spise en stor porsjon middag spiser du en litt mindre en, pleier du drikke kaffe med helmelk bytter du ut i svart, pleier du kjøpe en sjokolade på vei hjem fra jobb kjøper du en banan isteden osv. Trenger ikke veldig store forandringer for å gå ned så lite altså. Anonymkode: 31ff9...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå