Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Er gift, har 3 barn og burde ha vært lykkelig, men det er jeg desverre ikke. Har forelsket meg i en kollega og det er mildt sagt et mareritt. Jeg blir skjelven, det knyter seg i magen hver gang jeg ser ham. Når han prater til meg blir jeg stresset, og rødmer. Prøver å unngå ham etter beste evne, men føler jeg møter på ham overalt. Heldigvis jobber vi på ulike avdelinger, men støter på ham ofte likevel. I tillegg har vi barn i samme barnehage så møter på ham nesten hver dag uansett. Begge er i forhold og han er ikke intressert uansett, så jeg må la det det dø ut, men jeg vet ikke hvordan. Hadde jeg enda klart å skjule det, men jeg er av den typen som rødmer for alt, spesielt om jeg føler meg usikker, noe jeg alltid gjør rundt ham. Det er helt forferdelig og jeg vil bare det skal stoppe. Om det bare fantes en medisin mot dette... 😢😢 Anonymkode: 91d4c...fc9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Kjenner meg igjen. Grusomt. Men deilig på samme tid. Var i samme situasjon i høst. Anonymkode: 8c372...35f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Å være forelsket er fantastisk hvis den er gjengjeldt og begge kan og vil det samme. Men ugjengjeldt eller håpløs forelskelse er forferdelig, ja Begynn å se for deg at han har en hel masse negative sider - og fokuser på at mannen din er positiv på de sidene. Ting du vet er en dealbreaker for deg, forestill deg at kollegaen har eller gjør det. Hver gang du snakker med ham, forestill deg at han er blitt overrasket og står i en skitten, gammel boxer og lukter vondt fordi han ikke har dusjet på lenge, at han har dårlig ånde og stinker gammel fyll i tillegg Prøv å fokusere på alt som er bra med den mannen du har, minn deg selv på tre gode ting med mannen din hver eneste dag. Fortell mannen din at du setter pris på de egenskapene og det han gjør. Velg å fokusere på det du har og bedre det forholdet du er i. Forelskelsen vil gå over, og jo mindre du fokuserer på kollegaen, jo raskere går det. Anonymkode: 937ee...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå